😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
🚫Warningg 🚫:Typo merata-rata
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅Songjihyo, palli bangun,kamu dh lambat nk g sekolahhhhh!!, jerit oppa jihyo iaitu suho. "Aishh,give me 5 minutes, jawab jihyo dgn mamai"
Suho yg geram dgn jihyo terus ke bilik air. Selang beberapa saat kemudian suho dtang dgn sebaldi air di tangan. 1,2,3bushhh.. "Arghhhhhhhhhhhhhhhh, oppa ni dh knp main siram siram pulak, marah jihyo yg basah kuyup"
Suho yg malas mendengar bebelan jihyo terus dari bilik jihyo. Sebelum dia keluar sempat lagi dia berkata kepada jihyo*Oppa dh suh bangun dgn elok hyo tknk bangun jadi terpaksala, kata suho tanpa rasa bersalah*
Selepas mendengar kata kata suho tadi jihyo hanya mendengus geram sambil kaki melangkah ke bilik air..
SKIP...
"Arghh, stress aku. Ingatkan kalau omma pergi overseas(taktau ejaan dia betoi tak) tenang sikit hidup aku. Rupanya arghhhhh, kata jihyo seorang diri sambil menuju ke kelasnya"
Tanpa jihyo sedar rupanya segala gerak geri dia telah diperhatikan seseorang"I will make you fall in love with me again 😉"
Oi jihyo, ko ni knp?? Aku tgk ko ni serabut jerr, tanya jessica... "Oppa aku tu la punya pasall"..Dia buat apa pulak kt ko kali ni???... "Ada ke dia siram aku ngan air semata mata nk suh aku bangum, Aish panas panas"....Hahahaha, padan muka ko 😝😝 Sapa suruh liat nk bangun pagi.."ko ni karang aku bg makn kaki saja jerr😡😡,marah hyo"....lekla,aku gurau jerrr.
Hai jihyo&jessica, selamat pagi 😀😀,sapa satu suara...Eh,baekhyun,hai selamat pagi jugak,jawab jessica manakala jihyo hanya memandang baekhyun dengan menyampah.....
Jessica yg perasan dengan sikap hyo segera menyiku jihyo seolah olah memberi isyarat kepada jihyo untuk membalas sapaan baekhyun.. Jihyo yg faham dgn apa yg jessica cuba sampaikan segera membalas sapaan baekhyun"Hi baekhyun, morning too, jawab jihyo dgn malas"........Baekyun awak apa ka...
Belum sempat jessica bertanya kata katanya telah dipotong oleh seorang nmja.. "Yahh, baekhyun wae ko tinggal aku ha??, marah sehun"
Baekhyun yg terkejut dgn pertanyaan sehun yg tiba tiba terus mengurut dada.. Heheheh, mianhae sehun.aku saja jerr tinggal ko sebb aku nk sapa jihyo dengan jessica, kata baekhyun sambil senyum kepada jihyo dan jessica.. "Yg ko nk sapa si gangster ni dh knp?? Kalau ko nk sapa jessica aku boleh maafkn lagi ni ko nk sapa si gangster ni sekali mmg aku tkkn maafkn, jawab sehun sambil mnjeling jihyo..
Jihyo yg geram dgn kata kata sehun segera memarahi sehun"Oi cool namja, ko dh knp panggil aku gangster ha, yg ko tu tak sedar diri cool namja pabo, marah jihyo"...."yahhh, yg ko nk panggil aku cool namja knp ha"...."lantak aku la, ko pon yg nk panggil aku gangster knp ha?? "...."Dh mmg ko tu gangster nk buat macam mana"......"yahhh, cool nmja paboooooo"....."ko jgn panggil aku dgn gelaran tu, aku tak suka"......"lantak aku la, sapa suruh ko tu dingin jerrr tak pernh senyumm"...."Ko mmg saja cari pasal ngan aku kn gangster paboo"...."Sorry sikit yerr, sapa yg cari masalah dulu skang ni ha, aku atau ko?? Dasar cool nmja tak guna"....."Ko jga sikit mulut ko tu yerrrr"..."😏😏,mmg ko cool nmja pabo, buat apa aku nk jaga mulut aku, bukan mulut aku boleh bergerak pergi mana mana pon, jawab jihyo dengan sindiran"......"yahhhh!!! Ko ni mmg nk kene ngan aku"....."ko nk buat ap
Belom sempat jihyo habis berkata kata, percakapannya dipotong oleh seseoranggg.. Aishhhh, dh la bergaduh nyerr korang ni, jumpa sikit gaduh jumpa sikit gaduh karang aku kahwinkn baru tau, kata baekhyun yg sudah tak tahan mendengar jihyo dan sehun berperang mulutt... Haah, betoi tu, orang kata kalau selalu gaduh lama lama jatuh cinta, sampuk jessica pulak..
Jihyo dan sehun hanya memandang baekhyun dan jessica dengan pandangan mauttt.. "Aku lebih rela kahwin dengan 🐒🐒🐒 daripada kene kahwin dengan si cool namja pabo ni, kata songjihyo"...."ehhh, ko ingat aku nk sangat kahwin ngan ko ni ha?? Aku pon lebih rela kahwin dengan 🐐🐐 tau daripada kahwin dgn si gangsterr ni, kata sehun juga "......"pergila kahwin ngan 🐐🐐 tu,kata jihyo"....."ko pon pergi la kahwin ngan 🐒🐒🐒tu"......"lantak aku la,yg ko sebok asal,jawab jihyo"...."lantak aku jugak la kn, yg ko sebok jugak tu asal"
Manakala baekhyun dan jessica hanya mampu menggelengkan kepala melihat gelagat jihyo dan sehun yg seperti budak budak....
Tiba tiba mereka di sapa oleh satu suara"Hai semua selamat pagii"...baekhyun dan sehun memandang namja itu dgn muka yg pelik😶😶😶, manakala jihyo dan jessica memandang namja itu dgn pandangan terkejut lebih lebih lagi jihyo 😱😱😱😱.
Bersambunggggggggg......
😅😅Maaf sangat sangat kalau rasa cerita ni membosankn atau tak best langsung..
😶😶Abaikan semua typo yg ada sebab mmg cerita ni di banjiri dengan typo.
Ps:Saya akn update cite ni mungkin seminggu sekali atau dua minggu sekali jerrr 😅😅😅
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Taniah kepada rumah sukan merahhh sebab jadi johann tahunn ni 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉..Bangga kejap kita😎😎...heheheh..
YOU ARE READING
Saranghae,I Love You(Hiatus)
Romance(Gangster angel) itu lh gelaran yg diterima oleh song jihyo kerana perwatakannya yg gangster tetapi mempunyai wajah baby face (Cool namja)itu lah gelaran yg diberikan oleh kawan kawannya kepada Sehun kerana sikap nya yg sedingin ais dan tidak perna...