Ps--(???) dan (***) tu sebenarnya nama org tau(hal ini trjadi kerana saya msih lg tidak tau nk letak sapa,Oleh itu, amarilah bagi saya idea sikit)
-kalau nk bg idea komen la..
.............................................................
Someone pov
Ting, satu mesej diterima oleh ***..
***-JUMPA AKU KT CAFE KING OF EVIL.NOW!!!
???-KO SAPA?? KNP KO NK JUMPA AKU??
***-😏😏NNTI KO AKN TAU AKU SAPA
(SKIP)
Masuk sahaja (???) Ke dlm cafe king of evil itu dia trus disapa oleh seorg pelayan nmja.."Encik ni (???) ke?, tanya pelayan namja itu"...."Yess itu saya, jwb(???) "...."Org yg ingin jumpa encik telah tunggu didalam pr, silakan encik, kata pelayan itu"......"Okay, jawab(???) dgn muka yg aneh".
3minit kemudian..
"Ko sapa?? Asal ko nk jumpa aku??, tanya(???) dgn marah"...."😏😏chiil, aku nk jmpa ko ni bkn untuk gaduh tp aku nk ajk ko bekerjasama ngan aku, jawab (***),dengan senyuman sinis"......"Bekerjasama apa mksud ko, tanya (???)"......"
Jom kita bekerjasama,misi kita sama tp matlamat kita berbeza, aku nk hancurkn sehun dn ko nk hancurkn hidup jihyo, jawab(***)"......"Ko nk hancurkn sehun, tp aku nk hancurkn jihyo jd kita berbeza"......"Rupanya ko masih hingusan 😏😏,kalau ko nk hncurkn hidup jihyo ko kene hancurkn hidup org yg dia syg,sama juga sebaliknya kalau nk hancurkn sehun"......."Aku tknk bekerjasama dgn org mcm ko ni,kata(???)......."Oh yea?,okay just wait and see what will happend,jgn ko menyesal sudh,kata(***)dgn sinis..(SKIP)
jihyo pov
"Kenapa aku rasa bersalah ek bila aku marah dia td, padahal aku dh selalu sgt maki maki dia tp knp td bila aku mrh dia aku rasa bersalah sgt, kata jihyo sndirian"
Flashback
"Oi, aku nk makan aiskrim jap",kata sehun kpd jihyo.. "Aishh ko ni mcm bdk bdk la, ceptla sikit gi beli aiskrim tu",jawab jihyo dgn sedikit marah.
10minit kemudian
"Sorry lambat jihyo tp aku ada belikan ko aiskrim sekali", jerit sehun gmbira sambil berlari lari ank..dgn tidak sengaja kaki sehun trsandung lalu aiskrim yg dipegangnya jatuh ke baju jihyo.... "Ko ni tgk ni apa yg ko dh buat, habis baju aku, lain kali tkyh la nk buat perangai budk budk sgt, dasar pabooo"maki jihyo ke sehun...."Aku mntk maaf, aku betoi betoi tk sengaja, aku just happy jr sbb dpt mkn aiskrim"jwb sehun dgn suara lemah.... "Lantak ko la"mrh jihyo sambil mninggalkn sehun bersndirian..... "Maafkn aku, aku happy sgt bila nk mkn aiskrim ngan ko sbb tu aku jd mcm bdk bdk"kata sehun perlahan selepas jihyo mnggalknnya...
Endflashback
"Ermmmm, aku nyesal sehun sbb marah ko tadi, mianhae plsss mianhae"jerit jihyo dgn mengeluarkan air mata...
Bersambunggg....
*Maaf sgt sgt sbb dh lama gila tk update ff ni 😰😰..mmg kekurangan idea langsung..
*Abaikn typo yg ada..maaf pendek 👉👈
🔊🔊Saya ada buat buku untuk promote ff org, jadi sapa sapa nk saya promote tu bolehla pm saya ek 🌚🌚
YOU ARE READING
Saranghae,I Love You(Hiatus)
عاطفية(Gangster angel) itu lh gelaran yg diterima oleh song jihyo kerana perwatakannya yg gangster tetapi mempunyai wajah baby face (Cool namja)itu lah gelaran yg diberikan oleh kawan kawannya kepada Sehun kerana sikap nya yg sedingin ais dan tidak perna...