Profa.

35 3 1
                                    

Uneori simt nevoia sa imi exprim sentimentele si trairile prin scris așa că in acest capitol am să spun ce mi s-a întâmplat azi..

·Era ora de tehnologică si da ca de obicei profa vorbea despre materia ei foarte "intresantă" si despre ce capitole vom parcurge semestru acesta... *_* ..
Așa că in timp ce îsi preda ea lecția ei incredibil de minunată dintr-o dată se gandeste să întrebe in clasa: Cine poate sa îmi explice ce e Divizia Muncii are nota 10 în catalog....și da,logic ca eu cand am auzit asta singurul meu gând era sa iau nota aia..O doamne atât de mult imi doream nota aia... -_-...
Mda..înainte ca eu sa raspund un coleg din spatele clasei ridică mâna si începe sa ii spuna cum crede el ca e definiția și ca sa vezi ca nu era corect ....și da când si eu imi formulasem un răspuns mai de Doamne Ajuta! Tocmai atunci se duce în fața clasei si începe sa ne dea exemple si sa ne explice ea cum e,dar eu între timp ce ea vorbea am vrut să spun răspuns pentru ca na...cine nu și-ar dori un 10 pe dea moaca,nu?! Mda..ca de obicei profesoara nu m-a băgat în seama deși eu efectiv țipam la ea răspunsul si la final când a terminat de vorbit colegele din spatele meu iau zis ca eu am zis răspunsul,dar totusi nu a facut nimic si ș-a continuat ora...pur si simplu ..
La sfârsitul orei m-am dus la ea la catedra si am întrebat-o daca o sa imi dea nota in catalog,iar reactia ei nu o sa vă vină să credeti care a fost..: Păi.?! De ce sa iti pun notă când tu ai zis dupa ce am zis eu (de fapt eu am zis cu un pic mai înainte de a începe ea sa vorbeasca) ,iar aici am intervenit si i-am zis ca mai înainte cu un pic sa explicati dumneavoastra am spus,iar reacția ei nu prea a fost diferita de prima zicând: Ok o-i fi zis tu,dar nu ai vorbit tare deci nu te-am auzit (de fapt eu in momentele alea țipam efectiv) si dupa a mai întrebat si în clasa daca cineva m-a auzit spunând și un coleg a spus că ,chiar am zis si pe deasupra am si ridicat mâna ... Mda..ce mai poti spune ?!Nimic?Exact,nimic chiar nu mai poti spune nimic..!!
Dupa toate cele spuse tot nu mi-a pus notă _|_ *_* _|_.Nu a facut absolut nimic ..pur si simplu a ieșit din clasa cu argumentul că nu m-a auzit și în momentul acesta pot sa o spun cu toată inima si cu tot sufletul :
MUIE _|_ DOAMNEI DE TEHNO
MUIE _|_ MATERIEI RESPECTIVE
MUIE _|_ CELUI CARE A ADAUGAT ACEASTĂ MATERIE DE CĂCAT ÎN ÎNVĂTAMÂNTUL SCOLAR !!!
MUIE! MUIE! MUIE!
_|_
ȘI MAI MULT DECÂT ATÂT MUIE TUTUROR PROFESORILOR CARE PROCEDEAZĂ ASA CU ELEVII DE MIJLOC .. _|_

Și în final întâmplarea asta mi-a provocat foarte multii nervi deoarece am crezut că am si eu măcar o data în viața noroc de o nota buna pe dea moaca,dar nu a fost sa fie..

Și asta a fost tot.∞
Bye!≈

Momentul ăla...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum