Friendship begins with love. - 12. časť

505 22 3
                                    

Táto časť je venovaná: @DievcaRufuseje

----

Je 2 hodiny poobede.Áno, teraz som vstala.Bola som hore do 7 ale potom ma premýšľanie omrzelo a rozhodla som sa zaspať aj keď to bolo ťažké.

V hlave mam stále jedno - ,,Milujem Ťa Catlin!A nedokážem na teba zabudnúť!“

Neskôr som išla absolvovať rannú hygienu, obliekla som si - shortky, tielko a zišla som dolu.Na raňajky už ani nebolo tak som sa rozhodla ísť robiť obed.Doma nebol nik Liam trénoval na súťaž v Kanade, otec bol s ním a mama tá bola aspoň si myslím že na tej pedikúre ktorú mi spomínala.Takže som ostala doma sama.Nesťažujem sa!

V mojom prípade veľmi často nevarím pretože túto vec robí mama, baví ju to.A ja len papám ale viem si s obedom poradiť.

Premýšľanie o tom čo si uvaríme preruší zvonček.V tušení že to bude Liam alebo mama idem otvoriť.Ale čaká ma iné prekvapenie.Ryan, Chaz a Lil.Nechápala som tomu.Ako to že...

,,Ahojte“ povedala som, odzdravili.

,,Poďte ďalej“ pozvala som ich dnu a oni namietali.Dúfam že sem neprišli mi niečo povedať za Justina.

Usadili sa pri stole a ja som zatiaľ do hrnca s vriacou vodou nasypala nič iné, ako cestoviny.

,,Dáte si niečo na pitie?“ spýtala som sa a ony prikývli.Naliala som im colu a dala na stôl.Lil si bez akého akéhokoľvek popovšimnutia že tu sa určite nefajči.Začal šúlať cigaretu.V tom som ale musela zakročiť pretože keď prídu naši a bude zápach cigariet budú si myslieť že to ja.

,,Lil tu sa nefajčí!“ povedala som a usmiala sa naň ho, on mi svoj úsmev opätoval.

,,Prepáč“ povedal a začala chvíľka ticha.

,,Catlin mi sme ti chceli povedať že Justin ťa -“ prerušila som Ryana.

,,Nie ja nechcem nič počuť!“ povedala som pretože som toho všetkého mala naozaj dosť.Prečo na mňa tak tlačia je to moj život a ak mi chce Justin niečo povedať tak nech príde sem a nech mi to do oči povie a nie aby chalani išli niečo žehliť.

,,Miluje“ dokončil Chaz aj keď som nemala záujem to počuť.Ale ja som na to nič nepovedala.A on pochopil že s tým čo chcú robiť majú prestať.

Takže sme sa Potom normálne porozprávali.A aj spoločne naobedovali.

Justin:

Ja som taký kokot.Milujem ju ale ona mi nedbá žiadnu nádej, ona je jediná žena ktorej nechcem ublížiť.

,,Zlatko ideš som mnou?“ spýtala sa ma Suzy ktorá tu ešte stále bola síce som jej už niekoľko krát povedal že ma ísť do piče.

,,Daj mi kreditku!“ povedal som a ona sa na mňa pozrela, podišla ku mne a naivné mi podala kreditku.Dal som si ju do vrecka.A išiel do spálne kde mala kufor a také veci zobral som ho, otvoril vchodové dvere a položil kufre von.

,,Suzy choď do piče!“ povedal som nervózne, bál som sa sám seba.Ale nie.

Pozrela sa na mňa a radšej odišla.Konečne!

,,Čaw Bro“ rozhodol som sa zavolať Ryanovi.

,,Čaw Broo“ odzdravil.

,,Už som ju poslal do piče“ pochválil som sa a počul som len smiech.

,,Dobré si urobil“ povedal Ryana.

Zrazu som započul ženský hlas ktorý mi bol povedomí.Catlin.

,,Počkať, počkať s tebou je Catlin?“ spýtal som sa.Ale odpoveď som nedostal, zrušil ma.Ten kokotko je s Catlin.Kurva!!!

----

Nasadol som do auta a nasmeroval si to

ku Catlin.Za niekoľko minút som bol v cieli. Vystúpil som z auta a zazvonil.Otvorila mi dvere.

,,Ahoj môžem ísť dnu?“ spýtal som sa a ona prikývla, vošiel som dnu a hneď som započul hlas Ryana zrazu aj Chaza a Lila takže tí kokotkovia sem išli všetci.Vošiel som do obývačky kde všetci sedeli a ony na mňa s otvorenými ústami pozerali.Nečakali že sem prídem.

,,Ahojte chlapci“ povedal som a venoval im falošný úsmev.

Zodvihli sa a venovali mi jedno slovo - ,,Idiot“

Odišli a ja som ostal s Catlin ktorá na mňa pozerala a čakala že odídem s nimi.

,,Milujem Ťa!“ povedal som ale ona mi nevenovala ani jeden pohľad.Tak som odišiel.

Nasadol som do auta a nasmeroval si to domou.Tak oficiálne som najväčší kokot.

Catlin:

,,Milujem Ťa!“ povedal a odišiel.Je mi úplne jedno že Suzy poslal do piče.

Ale jedno čo viem je že Merry mala zase pravdu.

Priateľstvom sa začína láska.

Tak tramtadatada :D :D, ďalšia časť.Včera som ju už mala napísanú a keď som vám ju sem chcela dať tak som zistila že sa nulozila -_- :( Takže som ju písala od znova a táto časť nieje až taká ako tá pres tým čo sa mi vymazala :(

Tak pre ďalšiu časť 7 Vote & 4 Koment

ĎAKUJEM ZA KOMENTY BABY! :*

LOVE YAA

Love on the road  (story with Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat