Children - 14. časť

551 22 2
                                    

----

,,Dobré Ráno“ popriala mi Merry ktorá sa chystala do sprchy.

,,Dobré“ povedala som a vstala a vybrala sa tiež do sprchy v apartmáne máme dve kúpeľne, neviem prečo ale je to výhodné.Spali sme spolu na veľkej manželskej posteli.Zobrala som veci ktoré si hneď oblečiem na preteky boli to - kraťase s vyšším pasom a teamové tričko ktoré som odstrihla tak že ho mám niekoľko centimetrov pod prsiami tak isto to má aj Merry.

Vošla s do sprchy a užívala si každú horúcu kvapku vody ktorá dopadala na moje telo.Dnes som nebola taká ako predošlé týždne pretože na tento deň som sa tešila, zase môžem ochutnať chuť pretekov síce nejazdím ale znamená to pre mňa veľa.Keď som sa dosprchovala obliekla som sa v kúpeľni a začala si čistiť zuby.Vlasy som si zopla do vysokého copu aby mi nevadili a nebolo mi zbytočne teplo.Dala som na srba jemný make-up konkrétne BB cream.Nechcela som si ho dať priveľa pretože keď bude páliť slnko aby sai neurobili fliačiky a kebyže si ho nedám odoženiem divákov.Síce mi všetci hovoria že ja nepotrebujem make-up ale ja som tvrdohlavý človek.Dala som si ešte špirálu ale bez linky chcela som ísť tak ľahko namalovná, a lesk.Spojila som si pery. (pzn: Dúfam že viete ako myslím, ako keď chcete povedať "P" :D) A spojekne som vyšla s kúpeľne.Na posteli ležala Merry a čakala.Mali sme oblečené to isté a bolo to naschvál.Vyzerala dokonale.Ešte sme sa obuli, obe sme si dali červené vansy tak aby sme mali pohodlnú obuv.Zobrali sme si vizitky na ktorých máme fotku, meno, vek, narodenie a team.Ňou sa všade preukazujeme aby nás mohli pustiť všade bez zaplatenia.Zavreli sme hotelové dvere od nášho apartmánu.Zavolali výťah a zišli na prízemie kde je reštaurácie kde máme raňajky.Priali sme tam a už tam všetci boli usadili sme, a išli sme si vybrať raňajky pretože tu boli švédske stoly.

,,Dobré Ráno“ povedal mi hlas veľmi známy keď som si čapovala džús zo stroja.

,,Dobre Ráno“ povedala som Justinovi úplne normálne ale bez toho aby som mu venovala pohľad či úsmev.A s pohárikom džúsu som odišla.On tam ešte len tak chvíľu stál zarazený mojou reakciuo.

----

Merry bola s Liamom zatiaľ čo ja som robila moju zvyčajnú prácu na pretekoch.Umývanie motorky.Hadicou som striekala motorku keď ma niekto chytil za pas a optrel sa rozkrokom o môj zadok.Otočila som sa s tušením že to je Justin ten úchylny idiot.Ale bol to omyl, bol to Damen Tree škeriaci sa na mňa, alebo inak povedané môj drbnutý ex.

,,Vypadni!“ povedala som ale on sa stále prechádzal okolo motorky a na tvári mal stále vyškerený úsmev.

,,Prečo by som mal maličká“ povedal a mne Bolo vtedy zle.Venovala som mu jeden falošný úsmev.V tvárou v tvár som sa pozrela dolu na jeho topánky a oplula ich.Pozrel sa na mňa s nechuteným pohľadom a odišiel.Náš vzťah bol úplne normálny až kým nazačal jazdiť a sláva ktorú ani nemal mu stúpla do hlavy odvtedy je to namyslený jebnutý kokot ktorý si myslí že ide po ňom každá.Ale to je úplná blbosť.

Po tom čo odišiel som pokračovala v umývaní motorky.

,,Pekne ju umy“ povedal Justin ktorý išiel vedľa mňa.Neodpovedala som.

Justin:

,,Pekne ju umy“ povedal som Caitlin ktorá umývala motorku.Vyzerala pri tom ako vždy dokonale.Teamové tričko ktoré mala niekoľko centimetrov pod prsia ukazovali jej bruchu.Tenké nohy.Dlhé vlasy ktoré mala zopnuté v cope.Očí jej zakrývali okuliare.Pozeral som sa ako sa s tým trápi.Musel som si zakúsnúť do pery nad jej dokonalostou.

,,Justin!“ kričal na mňa Jason takže som musel Catlin opustiť.Ale čo si budem nahovárať ona bola len rada že som ju opustil.

,,Idem kúpiť džús do nejakého stánku.Okay?“ spýtal sa ma Jason a ja som prikývol.

Love on the road  (story with Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat