NOT: Multimedya'da Arya'nın resmini görebilirsiniz. İyi okumalar.
Jo'nun ağzından:
Odadan tamamen çıktıklarından sonra kapı kayboldu. Arya, içeri girerken Dean'ı boğazlıyordu. Çıktıklarda ise birbirlerinin ellerini tutuyorlardı. Olduğum yerden hareket edebilseydim neler yapabilirdim bilmiyorum. Doğuştan şeytan olmasına hiç şaşırmadım. Bundan sonra ona olan ufak güvenimi de kaybettim. Dean muhtemelen ben size söyledim diyecekti. Neden el ele tutuşuyorlardı? Yakın olmaları sinirimi bozmaya başladı.
"Bu kadar sinirli olma Jo."
"Neden el elesiniz?"
"Bakışlarının sebebi anlaşıldı. Bir şey yok. Sadece sevgilini çaldım o kadar."
"Ne yaptım dedin?"
"Dean bu kız oldukça korumacı. Onu sevmek zor olmadı mı?"
"Olan olmuş Arya. Şuan sen varsın. Önemli olan da bu."
"Dean! S..sen ne diyorsun?"
"O etkim altına alındı. Ha, bu arada Katie ve Sam gitseler iyi olur. Burada fazlalıksınız. Bana elimdekiler yeter. Sizi odanıza yolluyorum. Biraz zaman geçirin." Göz kırpıp onları geri yolladı.
"Onu eski haline geri getir!"
Bart ortaya çıktığında ellerinde torbalar vardı. Hareket edemediğim halde beni bağladı. İplerden kurtulmak için hareket etkeyi denedim ama bedenim kaskatıydı. Arya elini tekrar şıklattı. Şimdi ikisi de gitmişti. Odada Bart ve ben kaldık. Arya gidince hareket edebilmeye başladım. Ne yani bu da mı onun özelliğiydi? O pislik elini yakında kıracaktım. Bart'ın daha dikkatli bakınca torbaların kan torbaları olduğunu ve birkaç şırınga gördüm.
"Onunla ne yapacaksın?"
Soruma cevap vermeden öylece baktı. Kolumu zorla çekip iğneyi damarıma batırdı. Acıyı bastırmak için zihnimi başka şeylere yönelttim.
"Bunu neden yapıyorsun?" Suskunluğunu hala bozmadı. "Yani, Arya için çalışıyorsun?"
"O benim için çalışıyor."
"Emin misin? Çok güçlü bir şeytandan korktuğun için ona yardım ediyor gibi görünüyorsun."
"Benim nasıl göründüğümle ilgili değil de kendin için endişelensen iyi olur."
Kan torbasının içine benim kanımı dolduruyordu. Yarımı dolmuştu bile. Ellerim soğumaya başladı ve göz kapaklarım ağırlaşır gibi hissediyordum. Tamamen kanımı çektikten sonra yeni torbayı taktı. Yeniden ve yeniden. Gözlerim bulanıklaşınca neler olacağından korkmaya başladım. Başım zonkluyordu. Zorla dudaklarımı kımıldatarak onu vazgeçirmeye çalıştım.
"Lütfen daha fazla yapma bunu."
"Neyi?"
"Şuan yaptığını, Arya'yla bize zarar vermenizi."
"Siz sadece insan maymunlarsınız. Diğer bizden olanlara yaptıklarınız için intikam alıyorum. Kuklamızsınız gibi. Arya ise bu işten zevk alıyor. Onu her şeyini bilecek kadar çok yakın tanımıyorum ama bu işte beraberiz."
"İnsan maymunlar derken bir şeyi unuttun. İçinde olduğun şey de insan değil mi? Bu bedenin içine ilk girdiğin zaman onun duygularını kapatmak zor olmadı mı?"
"Böyle olduğunu nereden biliyorsun?"
"Bazı avcılar bunu bilir."
"Yine de bu sözlerin beni durdurmaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demons Above.
FanfictionYirmi dört yaşındaki Joanna Harvelle ailesi tarafından küçüklüğünden beri avcı kızı olarak yetiştirilmiş bir kızdır. Şeytanlara ve yaratıklarla yaşayacağı bu korkunç dünyada avcı olarak zorlu bir görevi üzerine alır. Jo defalarca ölümle yüzleşmesine...