10

353 39 1
                                    

4:00 pagi...

"ok.. thanks Korang!! tinggal nk seaech pasal bdak2 tu..." kata Hyun sambil jarinya laju menaip dan mengupload gambar...

ssh btul bila x thu nama sebenar.. tp mereka ber3 kn.. hebat... Rin ada mencipta satu alat pengakses DNA.. manakal Hyun puli tlah menselarikn programnye dgn maklumat yg patut d cari... Young?? mcm biasa dia akn ttp peraturan nombor supaya x dpecah masuk...

[oh my gawd.. byk btul author berimaginasi]

bbrapa ketika muncul 7 fail... mereka mengklik stiap fail berikut dan ada maklumat kesemua 7 anak asuhan mereka...

"jd... kita dh slh anggap lh..."

"nmpaknyalh... bdak zaman skarang mmg berperangai plik agaknya..." Young mmbuat andaian..

"mungkin..*menguap* korang aq dh ngantuk lh.. kita berjaga hanya utk benda kecik ni je.. aq rasa aq nk g dapur minum air.." kata Rin..

" x pyh!! nnti kau nk g jamban mulalh menyushkn org mintak teman..." mrh Young ...

"eleeeh x pe... x pe... klu kau x nk teman nnti aq mintak budak2 tu tman.."

"ok aq nk tgk sejauh mana kau brani nk g blik dorang yg jauh duk dkat tepi jamban yg x pernh guna tu.." ugut Hyun lalu memakai earphone..

"aq pon nk tgk jgak.. wakaka"

Rin berlalu ke dapur...

Young naik ke ats katil Hyun..

"woii pigi masuk blik kau!!"

"alaaa jauh lh... aq ngantok dh ni.... kesiankn lh aq.. "

"aaaaaah!! ikut kau lh yg penting jgn kacau aq sdah.."

D dapur..

"dorang ni kijam lh.." rungut Rin..

Gedebukkk

"oh mak aq melambung ank encik lee.."

"ap..ap..ap tu??"

"kgauivuevuekhaiiuiu"

Rin x dpt memaha bhs alien yg d gunakn...

"woii!! sapa tu?? kau ni lelaki dgn kapak tu ke??" (hesteg kuat baca ff creepy pasta)

"...."

Rin makin kuat menggigil...

lalu dia mendpt ide lalu mencapai 2 garfu dan satu getah..

dia mmbuat seperti lastik...

"waaaa. nuna jgn ni Suga lh!!"

"what?? apa yg Suga wat x tido lg??"

"Suga mmg bjaga mlm... nuna je x thu..."

"jd yg slalu bunyi mcm2 kat dapur tu.. suga lh??"

"hahahaha yes.... Suga cari makann.."

"yg len dh tido??"

"x..."

"apa semua berjaga ke??"

"x.... Chimchim, Taetae ngan Kookie je.. yg len dh pengsan..." kata suga sambil meneguk air yg dberi oleh Rin td..

"korang wat apa tido lewat..."

"kitorang...hmmm...kitor--"

"Chimchim, Taetae, Kookie! pergi masuk blik korang lh!!"

"apa plak ni??"

"nasib baik..." keluh Suga...

mereka berdua berlari ke arh blik Hyun.. pintu dtendang kasar.. (wooiiii mahal aq nk baiki nnti tu!!)

The Tripsycho Babysitter [C]Where stories live. Discover now