14

335 29 1
                                    

Jimin x berhenti bermundar-mandir d dlm wad yg menempatkn Suga... x pening ke??

"Oppa duduk lh... Suga ok lh.. dia demam je..." pujuk Rin supaya Jimin berhenti bermundar-mandir..

"demam je!? dia demam ok!! demam!! demam tu penyakit... habislh... aq mmg x blh jg budx.. aq mmg x leh jd... auchhh" Jimin nenjerit pabila kakinye di pijak...

"dh jauh sgt kau fikir tu!!! alaaaah bkn slh kau.. biasalh budak demam... apa lh kau ni.. klu x demam langsung lg teruk lh penyakitnya..." apa yg dberithu oleh Rin mmbuatkn Jimin ternganga x phm...

"adehhh maksudnya.... klu dia demam maknanya imun dia tu berfungsi utk lwn virus demam tu.. klu x demam langsung itu menyebbkn imun dia x bergerak n kita x thu imun dia berfungsi atau x..."terang Young..

Jimin mengangguk...

"jd.. demam ni baguslh...?"

"demam x baguslh!! "

"td kata utk uji imun??"

"mmg lh.. demam skali skala x pe lh... tp yg penting kna bwk pi hospital..." terang Young lg...

HAHAHAHAHA!!!

"kenapa dorang gelak??" soal Jimin kpd Rin...

"manalh aq thu.. kau pergi lh tgk.." lalu menyambung menonton U tiup di telefonye...

Jimin berjln ke arh budak2 tu...

"apa yg korang bu--" kata2 Jimin terbantut apabila melihat video dirinya d ikat....

"apa yg korang buat kat aq huh!!!!" mrh Jimin kuat...

terbangun Suga dbuatnya...

"Suga?? kau ok x?? kau panas lg ni..."kata Hyun yg dh pecut ke katil Suga.. d panjatnye katil yg tinggi tu...

Taetae n Kookie ciba mmbuat perkara sama.. biasalh budakkn suka tiru perbuatan org yg memulakn...

tp kesian cuba punya cuba x dpt naik.. apa lh yg ganas sgt budak ni blh naik ats katil tu...

Rin perasan yg Taetae n Kookie nk naik.. jd dbantunya...

Taetae melekapkn kedua tgnnya d pipi Suga...

"Hyung ok x?? mcm mana rasa kena masuk jarum kat tgn??" soal taetae sambil menggoyang2 tgn Suga yg d masukkn jarum...

"adehhh.." adu Suga...

Kookie menampar lembut tgn Taetae...

"jgn lh.. sakit lh Suga hyung nnti.."

Taetae mencebik...

Hyun menggoncang bdn Suga kuat..

"Hyung ok x?? knapa x jwb soaln Hyun??"

"ok..." jwb Suga sambil tersenyum kecil..

"yeaaaaah!!" jerot hyun sambil berdiri d ats katil.. n menyebbkn dia x dpt mengimbangkn diri dia terjtuh...

"Hyun!!" jerit semua yg ada d ats katil...

n juga yg ada d sekeliling..

GEDEBuKk!!

"aduhhh!! appo!!" jerit Hyun...

"Hyun kau ok x??" soal Jin...

"ok... tp sakit tgn ni.. sbb jtuh.. hahaha"

"blh kau gelak??" soal Namjoon..

"hehehe.. ckit je.. "

"fuhhh mcm nk tercabit jantung Hobie td.. len kali hati2 lh.. bahaya lh ... kau kn kecik skarang..." bebel Hobie sambil mengurut bahunya...

The Tripsycho Babysitter [C]Where stories live. Discover now