"kita mulakan dgn cctv skolah...." cadang Hyun...
"ok.." Young mengangguk...
"aq akn godam komputer skolah supaya kita blh masuk lpas tu... kita akn check record cctv sbuln yg lpas...."
"knapa sbulan yg lpas??" soal Rin...
"sbb.. budak2 ni hilang beberapa minggu lpas... jd mengikut masa.... kita x thu specific masa... sooo sebuln ada 4 minggu... n kita mulakan dgn rakaman blan lpas n lpas tu kita forward sampai hari last dorang dlihat dlm cctv... " trang Young... Hyun menggangguk stuju...
"soo kita start esok ke??... tp aq nk blik awal lh esok.... " rungut Rin...
Skip
Chimchim yg mendengarkn perbualn td segera blari ke arh ruang tamu... segera dpanggil semua yg ada ke bilik Hyun... sbb Suga ada kat ctu.. klu d suruhnya Suga yg dtg ... sampai kambing tumbuh sayap pon x kn dtg...
Chimchim mebceritakan semua yg ddengarinya td kpd yg lain.. Reaksi yg ada pd mereka hanya ...
ehaaaaaaa!!!
What!!
oh my gawd!!
"btul ke ni??" soal Namjoon...
"btul.. Chim dengar dgn telinga Chim sendiri lh!! Telinga Chim x tipu..."
"mmg telinga x tipu.. tp mulut yg menipu...." kata Jin...
"ceh..."
"ok.. ok... Hyung caya... n~ dh lh tu kecik2 nk jaga tepi kain org... hummph!!" kata Jin..
Skip dskolah pd waktu rehat
Mereka bertiga duduk ats kerusi tepi meja bwh pokok.. Hyun fokus memandang komputernya.. manakala Rin dan Young fokus menyumbat mknn ke dlm mulut...
suap lh kat aq ckit~
"cpatlh Hyun... lama ngat aq tunggu ni....lg bbrapa saat lg nk masuk klas ni... cpatlh... " paksa Rin...
"ha ah.. lambat lg ke?? aq x saba nk kna denda ni..." kata Young..
"saba lh... ckit lg.... n~ DONE!!! jom!! "
"cpatnya... kau buat mcm mana??" soal Young...
"senang je.... masukkn kata laluan utk pecah masuk cctv skolah... lpas tu dwld semua record rakaman cctv dr minggu lpas sampai smalm... lpas tu siap... "terang Hyun sambil memflip meja... patah 2 meja tu...
segera mereka ber3 lari dr ctu.. dan buat muka x berslh...
Skip waktu balik..
"alooohhhlh cg ni... klu org ambik masa dia.. dia mrh.. dia ambik masa blik org x pe plak??" rungut Hyun...
"itulh namanya cg... kita mmg x leh nk lwn..."
Young melihat ke arh jam purple nya...
dh kul 2:30...
"cg dh ambik masa 10 min dh... habislh kita...." keluh Young...
n ketika aktiviti rungut merungut sdang berlangsung dluar klas terdpt bbrapa plajar berjln dgn penuh gembiranya sbb nk blik... dan d antara mereka ada yg mengumpat.. dsbbkn mls nk dengar cikgu mmbebel.. dorang pergi dgr org mengumpat kat luar...
"u.... u nk tau x.. td masa i pergi tgk Daddy i dh dtg ke blom td.. i ada nmpak budak2.. kiot sgt~ klu besar kompom hensem..."
"eh.. eh.. bdak lelaki ke u ..??"
"ha ah.. budak lelaki.. rambut dorang gila aaah kaler habis... x sangka ada jugak bdak tadika kaler rambut... tp kiot sgt2 u... i nk chop dorang klu dorang dh besar... ahahahahaha"
YOU ARE READING
The Tripsycho Babysitter [C]
De Todo7 org bdak yg d babysitter kn oleh 3 org makcik berumur 16 tahun.... muahahaha apa jd?? tp sebenarnya crite ni menggambarkn sebaliknya!!! bacalh anak²!!! Updated: Rank 130 on random Start: 22/02/2017 End: 28/05/2017 By: 안지현