"Inima mea nu e bine din mai multe puncte de vedere..."

21 1 0
                                    

          Anne's Pov

     Eram speriata. Mary era la spital? Marc cu ea? Il cunosc pe Marc, am fost impreuna intr-o tabara de mate. Era o fire destul de simpatica din cate imi amintesc eu' dar ce i-a facut lui Mary...si totusi el o ajuta. Dar ce a patit? A incercat sa se sinucida di nou? Spitalul era in partea opusa a orasului fata de locul concursului. Taxiul se misca destul de repede, dar nu cat trebuie...Parca toate lucrurile se puneau contra mea. De ce? Timpul trecea foarte greu.

      Am ajuns la spital: pereti albi, banci albe. Mirosul inconfundabil al bolii, al neputintei, al mortii. Oamenii disperati era pe holuri, agatandu-se de cate o asistenta sperand ca vor afla ceva, ceva ce trebuiau sa stie. Era soarta omului pe care il iubeau. Marc era intr-un colt' cu lacrimi in ochi. Hanoracul negru ii facea fata sa para mai palida decat era cu adevarat.

  Mary? E ine? Unde e? am intrebat eu in timp ce il priveam in ochi.

       Nu mi-a raspuns. Mi-a facut un semn discret cu mana spre o usa alba cu numarul 113...tocmai 13. Poate acum acest numar ne va purta noroc, nu noua, ci lui Mary.

       Mary era in pat, cu ochii inchisi, cu niste branule legate la mana pentru detoxifiere. Chipul ei alb, palid, abia se recuostea printre cearceafurile de aceeasi culoare. Era ca o fantoma. M-am asezat pe scaunul de langa ea, incet, sa nu o trezesc. A deschis ochii incet, incet. A schitat un zambet in coltul gurii cand m-a vazut: un zambet lipsit de durere, lipsit de culoare.

Mary, inima ta nu este tocmai in regula...drogurile nu ti-au facut prea bine.

Drogurile,Anne? Doar drogurile au facut asta?

Mary, intelege...

Anne, inima mea nu e bine din mai multe puncte de vedere...

      Au fost cuvintele care au facut ca o lacrima sa curga usor pe obrazul meu. 

Marry's Pov

   A venit la mine sa ce? sa ma judece? Ea chiar nu poate sa inteleaga ca defapt Marc e drogul, ca el mi-a facut inima sa sufere? Drogurile au fost ceva secundar, lipsit de importanta. Poate daca Marc nu ar fi fost persoana care m-a adus, nu m-as mai fi trezit din somnul asta...era prea frumos; bucurie, rasete, ingeri si...niciun Marc.

Străin în lumea mea...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum