Război?

20 0 0
                                    

 Mary's Pov

S-a asezat langa mine. Si-a pus cartile pe masa. A scos o rigla si a inceput sa o harjaie de coltul bancii...e nebuna. Pentru mine, parea ca ascute cutitul cu care ma va ucide. Imi va taia inima si il va scoate pe Marc. Imi va strapunge corpul si ma va seda, in asa fel incat sa nu il mai vad sau ating.

Te bucuri ca stai cu mine in banca? m-a intrebat ea.

De ce faci asta?

Poftim?

Nu suporti sa ma vezi langa el? Sa ma vezi vorbind cu el? E al tau? Nu cred. E mare...nu e nici al tau, nici al meu.

Intelegi totul gresit...eu...

Tu ce?? Ce e el? Ultima felie de pizza de pe un platou imens? Ce e asta? razboi?

Razboi sa fie....

  In toate pauzele s-a dat pe langa el, a vorbit cu el...probabil nu si-a dat seama ca e manevrat, sedat. E sub puterea ei a unei vrajitoare.

Priveste si invata! i-am soptit eu in timp ce ma indreptam spre Marc. Am vorbit cu el, am ras. La final, am incercat sa il iau in brate. Cand mainile mele aproape se uneau in jurul lui, m-a refuzat. Mi-a dat mainile la o parte si a iesit din clasa.

     Ma simteam jenata...poate putin prea jenata. Ca si cum as fi facut pe mine in public...nu...mai rau...cand faci pipi simti caldura.

   Lux s-a apropiat de nine razand.

  Ce trebuia sa invat Mary?

Străin în lumea mea...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum