Part 1

79 6 4
                                    


"Elizabeth!"

Ne...ne,ne, Channing Tatum vrati se. Nemoj ići.

"Elizabeth!"

Šta?

Otvorim jedno oko te ga brzo zatvorim, ljuteći se na jutarnje zrake sunca što je vrlo čudno jer inače London i nije baš poznat po suncu.

"Elizabeth!" Shvatim da me netko neprestalno zove i da me je prekinuo u odmoru s Channingom na jahti.
Taman kad je krenio svući majicu.

"Elizabeth ako te još jednom zazovem!" Preokrenem očima te odgurnem nogama plahtu sa sebe. "Evo me!" odvratim majci te otvorim ormar.
Uzmem prvu majicu i hlače još uvijek sa zatvorenim očima te krenem prema kupaonici.

"Nećeš ovaj put" utrčim u kupaonicu prije mlađeg brata. Zatvorim mu vrata pred nosom te se zlobno nasmijem njegovom izrazu lica.
Svučem pidžamu te obujem hlače i majicu.
Uzmem četkicu za zube te na nju stavim pastu.

Operem zube te izađem iz kupaonice. Spustim se niz stepenice plazeći Masonu jezik.
"Jutro" pozdravim mamu te uzmem pahuljice i mlijeko.
Uspem pahuljice u zdjelu te polijem mlijekom.

"Mama! Beth mi je pokazala jezik!" Preokrenem očima te pogledam u mog dosadnog brata koji mi se zlobno smiješi. Dosadnjaković.
"Elizabeth" mama me upozori. Ustanem se s stolice te uzmem torbu. Poljubim mamu te još jednom bratu pokažem jezik prije nego istrčim iz kuće.

"Upadaj" otvorim vrata od Gracinog starog auta te pripazim da mu još ne ispadnu vrata.
Ona kad shvati moju namjeru preokrene očima te krene prema školi.

"Što imamo prvi sat?" Upita me dok popravlja retrovizor te namjesti pramen kose.
"Pazi na cestu" opomenen je te odključam mobitel da bi provjerila raspored.
" Engleski" klimne glavom te skrene na školski parking.

(...)

"Pa ovako, pošto je ovaj tjedan tema vezana za umjetnost ići ćemo na izložbu slika od nepoznatih autora" rezredom se začuje negodovanje i prigovaranje.
"Ali stanite... nećete taj dan imati nastavu nego je cijeli dan zakazan za galeriju" cijeli razred se uzdigne sa stolica osim pojedinih strebera.

"To je to. Sada ste slobodni" masa učenika poleti prema vratima kao Grace i ja.

"Znači to je sutra?"

"Da"

"Yeah! Sutra nam je trebao biti test iz matematike,a sad ga nemamo!" Grace počme izvoditi svoj čudan ples te pridobije čudne pogleda nekih učenika.

"Smiri se. Idemo" povučem je za ruku te izađemo iz ove zagušljive zgrade.

"Idemo u Starbucks"

(...)

Potegnem još jedan gutljaj svoje ledene kafe te vratim pogled u Grace.
"Ovaj" odmahnem glavom

"A daj Lizzy"

"Ne,ima čudan nos" ona me pogleda te se počme smijati

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ne,ima čudan nos" ona me pogleda te se počme smijati.
"Stvarno,pa daj pogledaj" ona vrati pogled na muškarca s druge strane ulice te kimne glavom.
"Imaš pravo"

"A ovaj?" Pokaže prstom u visokog dečka koji pogleda u našem smjeru te je ja udarim po ruci.
"Ne pokazuj prstom"

"Nego vratimo se na tebe, sto je s modelingom?" Upitam je te povučem još jedan gutljaj kafe.
"Lizzy moraš doći jedanput, to moraš vidjeti. Ti bi bila odlična,a i stvorena si za to" odmahnem glavom. To nije za mene. Mene je i na plaži sram izaći u kupaćem kostimu,a ne da me još i slikaju.

"Nema šanse"

"Nek' ti bude"

Between us / Z.M.Where stories live. Discover now