Neden Onlar?

55 3 6
                                    

Neden onlar? Neden başkası değil de o üç kişi? Neden hala yıl 2017 olmasına rağmen onları seviyorum? Jonas Brothers 2013 yılında dağılmasına rağmen neden Ben Jonaticim diye biliyorum?
Bu soruları ben gibi sizde merak ediyorsanız okumaya devam edelim. Bende suan ne yazacağımı merak ediyorum.😊

Düşünün bir müzik grubu hayatınıza nasıl etki yaratır. Bazıları için dinleyecek bir Şarkılar ve Instagram bio larına isim yazmak olabilir. Ama ben kendimce çok farklı. Yani nasil anlatsam bu Jonas Brothers denilen grup benim hayatımda büyük rol oynadı. Suan onları tanımış olmasaydım böyle bir kişilik sahibi birisi olacağımı sanmazdım ve Şükürler olsun ki tanıdım.
Bazıları için çok saçma geliyor,evet biliyorum. Çevreniz sizi aşağılayacak ama en iyisi bildiğinizi yapmak. Verdiğiniz kararların doğru olmasına dikkat etmek.

Ben 16 Yaşında Lise 3 e giden birisiyim. Ailem benim Jonas sevgimi biliyor yani bu bile beni mutlu ediyor! Şarkı söylemeye gitar çalmaya pek yeteneğim olmasada o 3 kişi sayesinde büyük ilgim olduğunu söyleyebilirim. Bazen kendime soruyorum, Acaba bizi beni sizi ne kadar sevdiklerini düşünüyorlarmıdır? Aslında gerçeği söylemek gerekirse ben sanmıyorum. Benim tanıdığım 3 kişi keşke tanıdığım gibi kalmasını isterdim ama yıllar geçiyor ve onu gerektiriyor.
Üzüldüğüm zaman ilk yapacağım Jonas Brothers şarkısı açmaktır.
En mutlu olduğum zaman ise de Jobros şarkısı açmak. Aslında bu ne kadar sevdiğimizi özetleyen bir cümle değil mi?
Üzüntümüzde de Jonas Brothers
Sevincimizde de Jonas Brothers!
Bunu okuyan sizler çoğunuz okula gidiyordur. Okula giderken bile Mp4umu yanıma alıp Jobros acan hayranlarız. En azından ben ama sizlerinde öyle olduğunu biliyorum ki bunu suan yazdıklarımı okuyorsunuzdur. 👍

Jonas Brothers
Jonas Brothers
Jonas Brothers

Hayatımın yarısı bunlarla geçti desem yanlış olmaz. Yani hala konuya deginemedim Neden Onlar?
Anlatamıyorum ışte çok farklı bişey bu ailem gibi yani bilmiyorum.

Benimde yer aldığım bir olayı anlatmak isterim.
Yabancı bir arkadaşım bana sordu
"En büyük hayalin nedir?"
Ben oraya Jonas Brothers konserine gitmek yazamadım. Insanı en cok üzende bu! Ulan ne vardı da ayrıldınız neyinize yetmedi bu güzel şarkılarınız ha?

Suan aklima ne gelirse onu yazıyorum yazdıklarımı tekrar okuyup düzeltme yapmak istemiyorum çünkü amacım kendimi o anki halimle anlatmak.

Zor. Zor. Zor. Gerçekten zor.
Nick-Joe-Kevin...

İlk Facebook ismim Emre Jonas Ektirir di. Yıl 2008 olması lazım..

İkinci facebook hesabımın ismi Nick Emre Ektirir. Ve cevremdekiler bile beni böyle tanıdı. Mutluluk. Sevinç. Sevgi. Belki bazılarına küçüklük hevesidir geçer diyebilir. Başta yazdığım gibi 16 yaşındayım ve bu sevginin biteceğini sanmam. Kendi imkanlarim olduğu sürece onları görebilmek için elimden gerekeni yapacağım. Bakmışsınız Wattpad hesabimin şifresini unuturum. Yıllar geçer ve ben bu yazıyı okursam emin olub yüzüm hiç kizarmayacak. Gerçekten emin olun ki bunu yazdigima kesinlikle pişman olmayacağım.

Bu 3 kişi sayesinde çok iyi dostluklar edindim desem yanlış olmaz heralde. Veya kendimce çok iyi dostluklar edindim desem daha doğru olur.

Birbirimizin fikilerini alabilmek derdimizi paylaşacagimiz kisiler oldular. Belki o kişiler okur okumaz bilemem ama iyi insanlar. Aslında Tanıdığım Jonaticlerin hepsi iyi insan.

Şuan saat 02.21 aslında gündüz yazsam daha farklı yazılar yazabilirdim ama biraz daha uykulu yazmak daha iyi gibi gibi 😂. Bilmiyorum aslında okurmusunuz ama hep Jonatic kalın!

Eğer okursanız diğer bölüme. Aslinda okumayın... Ben buraya içimi dokeyim:).. Neyse diğer bölüme Daha çok Jonatic olarak yaptiklarimizdan bahsedeceğim. Sağlıcakla Kalın...

JONAS BROTHERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin