Nick Jonas #Levels

274 14 6
                                    

Nick Jonas Yeni Single Olay olacak bir single oldugu cikar cikmaz belli oldu.
Itunes 17.Siradan giren Levels Ilk gun itibari ile harika bir sonuc aldi.
Bir cok Jonaticin bekledigi bu Single ozellikle de Klibi ile de olay yaratacagina dikkat cekiliyor. Nick Dizi cekimleri konusunda Tecrubesini Klib de konusturacagini soyleyen NICK hayranlari( Jonas Brothers i bilmeyen oluyor, cunku Jonas Brothers i bilen birisi Nick Hayrani olamaz JONATIC OLUR.) klibi sabirsizlikla bekliyor...
Nick'in babasi IG hesabından paylastigi fotograflarda da dikkat cekiliyor Itunes a 17.sirada oldugu.
21 Agustos ta Single Insanlara paylasildi ve Paylasir paylasmaz buyuk bir ilgi odagi oldu.
Levels sarkisini ilk yayinlayan radyo ise z100NewYork oldu.
Nick de zaten Ilk yayinlayan radyo diye IG hesabinda video ile aktarmistir.
Ilerleyen gunlerde Levels sarkinin Itunes de Ilk 5 e girmesi bekleniyor..
Islands Records un piyasaya surdugu bu sarki ozellikle MTV olmak uzere bircok Anlasilmis Buyuk muzik kanallarinda Bu sarki yayinlanacaktir(MTV Nick icin fazla caba harcadigini soyleyebilirim.)
Jonas Brothers olarak MTV de fazla adi gecmezken hatta Disney'den bile bi anda Jonas dizisi kaldirilirken Mtv nin Nick icin bu hassasiyeti Kafalara ? birakiyor.
Simdi ITunes'ta #LEVELS

JONAS BROTHERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin