Peki Ya Sonra?

80 7 9
                                    

Derin bir nefes alarak bu yazıma başlamak istiyorum.
Belki okuyan değerli kişiler sıkılacak olabilirsiniz veya hemen değiştirip çıkacaksınız ama beklemenizi tavsiye ediyorum.

Bu yazıyı 11 Mayıs 2017 yılında yazıyorum saat de tam olarak 00.47.
Yarın yani bugün Matematik yazılım var ve gerçekten çalışmam lazımdı ama günümü boşa harcadım ve hayatı akışına bırakmayı terci ettim. Öyle olunca aklıma hemen uyurken yaptığım şey olan Jonas Brothers dinlemek oldu. Dinlerken Wattpade girdim ve bunu yazmak istedim.
Peki ya sonra
Ben kendi tahminlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum siz nasıl düşünüyorsunuz bilmiyorum ama yorumlara yazarsanız hepsini okuyorum. Joe Jonas DNCE ile beraber güçlü adımlarla gidiyorlar gibi gözüküyor. Son olarak Nicki Minaj ile yaptıkları "Kissing Strangers"şarkısını ben şahsen beğenmedim. Belki de şarkı güzeldi ama Joe Jonas'ın Jonas Brothers da ki halini özlediğim içinde olabilir.
DNCE'nin çok uzun süreli kalacağını sanmıyorum. Aslında ekip önceden uzun zamandır birlikte Jin Joo olsun Jack Lawless olsun tanışıyorlar ama bu 4 kişiye baktığımda hiç bir ortak yön göremiyorum hepsi başka bit dünyanın insani gibi. Nick'e geçersem oyunculuk film konusunda tekliflere açık olduğu belli. +18 filmlerde oynamayı da kabul etmiş Goat filmine bakılarak. Demi Lovato ile turnesini yaptı ve bitirdiler. Bakalım şimdi neler olacak. Nick'i müzik anlayışı değişti mi? Under You şarkısından istediğini alamadı bu bariz belli. Aslında şarkıları birbirine çok benziyordu ve doğal olarak insanlar dinlemek istemiyordu. Şöyle Who I Am tarzı bir parça ile gelse yine ortalığı sağlayacağına inanıyorum.

Kevin... Danielle(Eşi)'nın InstaStorylerinden izleyerek bahsediyorum ki Kevin gerçekten iyi bir baba. Bazen Canlı Yayınlarına denk geliyorum onlari izlerken kendim eğleniyorum... Bu gerçekten güzel bir duygu.

Peki ya sonra...
Peki ya Biz?

Bizler ne olacağız.
BU YAZIYI OKUYAN SEN!
Sana inaniyorum ki Jonas Brothers da senin için çok büyük bir yerde!

Biz yine bekliyor ve onların şarkılarını yaşatıyor olacağız...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

JONAS BROTHERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin