Jonas Kardeşler NEW JERSEY'e tasinmislardi.Unlu grup hic kimseyi tanımıyordu ama onları herkes tanıyordu. Eski bir itfaiye binası olan bir eve tasinmislardi harika bir yerdi.Gitar odası,Kayıt odası,Seker odası ,Eğlence odası cocukların kendi özel odaları ve ebeveyn odası Cook büyük bir ev yani..
Annesi Joe'ya çöpü dökmesini istedi ama şakasına olsun diye
Joe bunu ciddiye alıp dışarıya çıktı.
Annesi Nick ve Kevin a gülerek az sonra olacakları görü dedi ve Joe 2 dk sonra üstü bası yırtik olarak eve dondü çöp poşeti hala elindeydi!
Joe: Anne!!! Baba!!! Evimize Uzaylılar İstila yaptı!! Yardım Edin!!Nick: Noldu kardeşim ?
Joe: Dışarıya çık demek isterdim ama bu riski göze alamam .. Ayakkabımı çıkarmadan çorabımı aldılar !! Yok boyle bisey !!
Kevin: hahaha!! Joe iyimisin sen yha...diyerek dışarı çıkmış 1 dk sonra
Kevin: Anne Anne ! Joe nun dedikleri doğru!! İstila!!! Diyerek bağırmaya başlamış ve kardeşler kolay alisamayacaklarini anlamış oldular..Babaları eve gelen Kevir Sr. Aileye Nasilsiniz ? Dedi.
Joe ve Kevin : Babaaa burası neresi !!
Dediler.
Ağırbasli olan Nick : Abilerim alışmamız lazım gunler geçsin alışiriz sokakta alismasalarda yeni okulumuzda alışiriz bizde normal biri oluruz..
Kevin ve Joe "OKUL MU??!!"DEVAM EDECEK...