Kayıp Yıldız

21 1 0
                                    

Bayım! Bayım!Kayıp bir yıldızım var? Gördünüz mü? Çok aradım ve ne yazık ki bulamadım. Kim bilir kimin gökyüzündedir. O kadar parlaktı ki. Kafanızı yukarıya kaldırmaya bile gerek kalmıyordu. Ve bir o kadar da küçüktü. Kaybolurdu hep.

Ne yazık ki görmedim çocuk. Harbiden çocuk  niye seçmiştin o yıldızı? Parlak ama küçüktü. Hem çokta  uzaktaymış. Ama tabi senin gibiler ulaşılması zor olanı istiyordu. Hep bunun için bir arayış hali içindeydiniz. Bunun için tarifsiz bir yalnızlığınız var dimi? Çocuk sizin gibiler bir  korkak bunu biliyorsun dimi? Kırılmaktan korkasınız, sevmekten korkarsınız ve koşarak yalnızlık kovuğuna çekilirsiniz bundan. Ama bu şekilde asla tam olarak mutlu olmayacaksın. Bak yıldızın da cekip çekip gitmiş senin gökyüzünden. Niye başka bir yıldızı aramıyor o küçük gözlerin çocuk?

Kayıp bir yıldızım var? Benim yıldızım var. Giderse benimde kaybolacağım  bir yıldızım var bayım. Anlamamanız çok normal. Hiç bir yıldızınız oldu mu bayım? Durun cevaplanmayın olduğunu zannetmiyorum bayım. Yıldızı olun çocuklar, bayım sanılanın aksine en cesur olanlardır. Bunun sonucunda yalnız olacaklarını bilirler. Bunun sonunda ulaşamayacaklarını bilirler. Bir gün kaybolacağını bilir. Ama bayım yıldızsız yaşayanlar asla bunu anlayamazlar. Aslında bu aşk kaybolmayı,unutmayı,hatırlamayı, bazen yanmayı ve kutsal bir yalnızlığı gerektirir. Ve bayım bir yıldızının olmasının  en güzel yanı hayatınızda ki kutsal yalnızlığını anlamayan insanların yapmacık kalabalıklarına gülebilmeyi sağlar. Neyse bayım.

Yıldızımı bulamayacaksınız galiba. En iyisi kafanızı yukarı kaldırıp kendinize parlak ama küçük bir yıldız bulun. Kaybolması kolay olmasın ama. Sonra bulması gerçekten zor oluyor.

S.R

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yabancının Not DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin