Telefonuma gelen mesajı açıp okumaya başladım ve okuduğum şeylerle şok geçirmeme neden olmuştu ve seslice mesajı okudum okurken de ağlamama sebeb oldu.
Tusem eyer sen kardeşini bulmak istiyorsan kimseye bu konuyu anlatmiycaksin sadece bu senin sırrın olacak eyer birine anlattığını duyarsam kardeşin Asya ölür ve onu bir daha asla göremezsin annen ise kardeşini kahrından ölür eyer dediklerimizi yaparsan ve her yapmanda sana hem kardeşin'in fotosunu hemde annen'in fotoğrafı göndericem sakın bir yanlışlık yapmaya kalkma bu her yanlışkta annen ve kardeşin'in canını yakarım bilgin olsun. Sana bir kutu gelecek ve o kutuyu alıp onun içindekini kullanacaksın sakın başka bir numara ekleme senin her yanlış hareketinde kardeşin ve annen ölür yarım saat sonra ******orada ol ve al o kutuyu diye mesajı okumam bitirmiştim düşünmeye başladım kim bu diye yine mesaj gelmesiyle hemen telefonuma gelen mesajı baktim süren başladı ufaklık ve birde fotoğraf onu açmadan hemen dediği yere gitmeye konuldum o fotoğrafı sonra açarım diye söylenip koşarak dediği yere gittim bir taksi bulup hemen içindeki adama gideceğim yeri tarif edip sürdü arabayı ben biraz daha hızlı olmasını söylerken adam tamam diyip hızla sürdü parayı ödeyip saate bakımda tam vaktinde orada olmuştum ve beklemeye başladım.
Abla diye seslenen küçük bir çocuk ona baktığımda elindeki kutuyu bana verdi bu senin diye konuştu ve ben kutuya baktığımda kafamı kaldırdığımda o küçük çocuk yoktu ne çabuk gitti diye söylenirken biden kutudan ses gelmeye başladı hemen kutuyu açıp yabancı bir numara arıyordu hemen onu bekletmeden telefonu kulağıma götürdüm ve onu dinlemeye başladım.
Telefonu almışsın şimdi beni iyi dinle sakın bir hata yaptın görmiycem eyer görürsem ozaman işin biter senin sana az önce attığım fotoğrafa bak altında isim yazıyor ve baktıktan sonra o telefonu kırıp atıyorsun ve bundan sonraki telefonu kullanacaksın diye konuştu telefonu kapatacak ken ben konuştum.
Be ben kardeşimi annemi ne zaman görecem annemin fotoğrafı atın nolur onları bana verin nolur dedikten sonra telefonun çoktan kapandığını duydum ve ağlamaya başladım bir an öbür telefonumdaki fotoğrafı açmak için mesaj bölümüne girdim ve fotoğrafın üstüne bastım açılmasını bekledim yavaş yavaş ortaya çıkıyordu ve sonunda telefonum kapandığını görünce geri tekrar açmaya çalıştım ama şarjım bittiği için açamıyorum ve yere düşmemle ağlamam bir oldu sakinleşti ve hemen koşarak kendi evime gittim onların evde olmaması için dua ediyordum ve sonunda eve geldim kapıyı açıp evde yoklardı içeri girip masanın üstündeki mektubu okumaya başladım.
Kızım biliyorum beni affetmiyceksin o yüzden biz gidiyoruz bütün herşeyi sana bırakıyorum annele kardeşini bulacaksın sen çok güçlü bir kızsın inanıyorum sana onları bulup mutlu olacaksın ben gidiyorum kızım hoşçakal.Baban diye mektubu okuduktan sonra bağırmaya başladım.
Haaayyiiiiirrr neden neden gittin baba sana çok ihtiyacım vardı. Annemle kardeşimi beraber bulup çok mutlu olacaktık ne olur geri dön babam nolursun sana çok ihtiyacım var geri dön babaaaa diye bagirmamla gözlerimden yaşlar suratsız a akmaya devam ediyordu aya kalkıp yorgun bedenimle telefonumu şarja takıp onun açılmasını beklerken yatakta uyuya kalmışım uyandığımda gece saat 12:00 dı aya kalkmamla başımın ağrıması bir oldu yanımdaki bardağa su doldurup bir yudum içtim ve yataktan kalkınca bana gönderilen telefona baktığımda kimse ne aramış nede mesaj atmıştı öbür telefonuma bakıldığında şarjım dolmuştu ve hemen açıp mesaj bölümüne girdim o resim yoktu telefonu tekrar kapatıp açtığımda mesaj çoktan silinmişti sadece alt tarafta Asya yazısı duruyordu ağlamaya tekrar başladım adamın dediğini yapıp telefonu kapatıp hattımı kırdım ve onun verdiği telefonu kullanacaktım hattımı kırarak ağlamaya devam ediyordum kendi kendime konuşuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tusem'in Hayatı
ChickLitTusem annesinin onun üvey olduğunu öğrenince yıkılır. Gerçek annesinin nerde olduğunu sorunca onları terkettigini öğrenince hayatının altüst olmasıyla gerçekleri farkeder. Babasının düşmanları tarafından kaçırılıp evleneceği adamın kurtarması. Zo...