Karanlık

12 5 0
                                    

Biz arabadan inip bara doğru yürüdük barda ki son müzik resmen dışardan duyuluyordu içeri girdiğimizde herkez eyleniyordu biz yuvarlak tabureye otururken adamlardan sarı sıvı istedik ve onlarda hemen bize şişe ve bardak uzattı biz kafamıza ilk dikişler kafamıza diktik ama benim boğazıma yaktı resmen sonra yavaş yavaş içmeye başladığımızda yasemin çoktan sarhoş olmuştu ben ise sadece sersemlemiştim ve bende kafayı bulduktan sonra yasemin yanına gidip onla dans etmeye başladım bir an gözüme bir masa takıldı çok şık bir masa hazırlanmıştı ve karanlık olduğu için onları göremiyordum boşverip müziğe eşlik edip dansa devam ettim. Belimde bir el olduğunu hissettiğim an ona döndüm ama onun yüzünü göremiyordum karanlıktı sadece karma karışık loş ışıklar yanıp sönenler vardı beni kendine çekip kulağıma eğildi ve "Bunun cezasını çekeceksin ufaklık" dedi an yanımdan ayrıldı ve bir an  herşey karanlık oldu müzikler kesildi elektrikler kesilmişti ve bir an kolumdan tutup beni barın dışarısına çıkardı ben sarhoş olduğum için kafam yerinde değildi ve beni çeken adama baktığımda arkası dönüktü yüzünü göremiyordum kolumu bırakması için çırpınırken araba'nin içine attı ve kendisi hemen şoför koltuğuna oturdu arabayı son sürat hızla sürerken elinde telefonla birisini aradı. Aldık efendim ne yapalim diye konuştu ve ben ona dönerek.

Siz ne yapmaya çalıştığını sanıyorsunuz beni nereye götürüyorsunuz heyyyy kime diyorum sagirmisin sen dediğimde adam hala kulağında telefon birkaç kelime söyledi ve araba bir anda durdu ve beni arabadan indirdi karanlık bir depo gibi bir yere geldimizde adama dönüp beni madem buraya getirdin çabuk beni eve götür demeye kalmadan yere yapıştım çok içtiğim için başım çok ağrıyordu adamın beni kucağına almıştı ve depo olan yere götürdü. Ben gözlerimi açtığımda karanlık odalardan bir de bağlı olarak sandalyede oturuyordum başımın ağrısını bir an artmıştı ve bağırmaya başladım.

Kimse yokmu heyyyy nerdeyim ben ne işim var benim burda diye bağırdım ve kapı sesi geldi o tarafa dönüp baktığımda adamın biri içeri girdi ve bana doğru gelmeye başladı tuaf gülmesi bütün depoyu sarmış gibi gülüyordu içimden soylendim "Allahı'm bu nasıl gülme şeklidir yarabbim ona sesli bir şekilde konuştum pardon ama siz en iyi bir daha gülmeyin ne olur dememle adamın gülmesi bir anda kesildi elindeki telefon çaldı ve karşısındaki adamı bekletmeden hemen açtı birşeyler söyleyip kapatıp yanıma geldi ama karanlık olduğu için suratını göremiyordum adam konuşmaya başladı.

Günaydın Tusem hanım sizi birazcık  burada misafir tutucaz sizi serbest bıraktığım zaman kimseye söylemek yok bu patronun kesin emri diye konuşmasını bitirdikten sonra ben konuşmaya başladım.

Neden buraya getirdiniz beni senin patronun kim çağır onu hemen yanıma gelsin kendi niye gelmiyor yüzünü göstersin korkuyomu yoksa patronunuz diye bağırdım tam konuşacak ken ağzımı bantladı ben çırpınmaya başladım sonra adam yürüyerek çıkıp gitti bağırmaya başladım ama olmuyordu şu lanet bant yüzünden sesim çıkmıyordu direnmeyi bırakıp etrafa bakınmaya başladım ve dün olanlar aklıma geldi birinin beni kolumdan tutup çekmesi kulağıma eğilim "bunun cezasını ödeyeceksin ufaklık" dedi an film şerifi gibi önümden geçti ve ağlamaya başladım bana mesaj atan adam yanımdaydı tam dibimdeydi kardeşimi annemi o birtek biliyordu ve onu kaçırmışımtım kendime o kadar kızdım ki ne vardı o kadar içmem keşke içmemeliydim ayağımı yere sertçe vurup durdum.

**** O kadar zaman geçtiki acaba ne kadardır burdayım kaç gündür yemek yemiyordum çok açıkmıştım o adamlar bile gelmiyordu artık dayanma gücü bile kalmamıştı yani ayağa kalksam yere düşüp bir daha kalkamazdım o kadar ki beni serbest bırakmışlar bende duvar kenarında öyle zamansız oturup duruyorum yasemin beni ne kadar merak ettmiştir zaten beni merak eden tek o olurdu başka kimse olmazdı bir anda kapı sesi duyunca hemen o tarafa baktım ve bana seslenmeye başladı sanki o sesi tanıyorum gibi kafamı kaldırıp bakmaya başladım ama karanlık olduğu için göremiyordum.

Tusem Tusem neredesin ses ver bak ben geldim Samet dedi an hemen sesimi çıkardım.

Samet burdayım çok korkuyorum yardım et ne olur diye konuştum. Yanıma geldiginde ona sıkıca sarıldım ve ağlamaya başladım. Samet ise beni teselli etmek için başımı okşamaya başladı.

Şşşş sakin ol Tusem bak ben geldim hadi kalk gidelim kimse gelmeden gitmemiz lazım ben ayaklanacak Ken yere tekrar düşmem bir oldu artık dayanacak gücüm kalmamıştı ve Samet beni kucağına alıp dışarıya çıkmak için yürümeye başladı zorlansada dayanmıştı ve sonunda dışarı çıktığımızda o havayı içime cekttim araba bindirdiğinde beni yere bıraktı ben bir kaç adım yürüdük ten sonra başımın dönmesiyle yere düşmem bir oldu başımın yere sertçe vurup bayılmama neden oldu Samet yanıma gelerek diz çöktü ve bana bir şeyler söylemeye başladı ama ben onu duyamıyorum gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı.

Samet'in ağzından

Tusem aç gözlerini nolur Tusem uyanık kal benimle kal Tusem kapatma gözlerini ben ne yapacağımı bilemezken bir anda elimde ıslak hissettim ve elime baktığımda kan'di tusem'in başı kanıyordu ben ne yapacağımı bilemezken onu hemen araba bildirdim ve en yakın hastaneye götürdüm.  

Tusem kalk ne olur yalvarıyorum aç gözlerini ona baktığımda kanlar akmaya başlıyordu. Hastaneye geldimizde bağırmaya başladım.

Kimse yok muu hemşire sedye getirin hemen benim bağırmamla doktor ve hemşire geldiler doktorun hemen ameliyata haneye götürün demesiyle oraya gittik ve Tusem'i ameliyata soktular ve ben ise duvara çöktüm. Yaseminle ailesi gelmişlerdir yasemin ağlayarak yanıma geldi ve bağırmaya başladı.

Nerde Tusem ne oldu ona ona ne yaptın ha ne yaptın kardeşime demesiyle ben bağırmaya başladım. Ben hiçbir şey yapmadım onu kaçırmışlar Tusem çok güçsüz kalmış ve yere düştü kafasını sertçe vurdu şimdi ameliyata aldılar dedim ve ameliyat kapısı açıldı içeriden hemşire çıktı hemen  hepimiz onun yanına gidip konuşmaya başladık.

Hemsire Tusem nasıl oldu ameliyat nasıl birşey söyleyin diye konuştuk. Bakın efendim o buraya geldiğinde çok kan kaybetmişti şimdi hastamız hayata tutunmaya çalışıyor doktor bey size herşeyi anlatacaktır şimdi benim girmem lazım hücrenin konuşmasını bitirdikten sonra ameliyatın bitmesini bekledik.

***O kadar zaman geçtiki hala ameliyattaydı sonunda doktor çıktı ve hemen onun yanına gittik ve doktor konuşmaya başladı.

Ameliyat zor gecsede kızımız dayandı şimdilik yoğum bakıma almak zorundayız onun sadece uyanmasını bekliyoruz sabırlı olun demesiyle kapıdan Tusem çıkmıştı ve ona baktığımda göz altları mosmor olmuş ve bileklerin de kırmızı izler vardı bunu Tusem yapanları yaşatmıycam söz veriyorum bunu sana yapanları yanına koymuycam diye içimden geçirdim yoğum bakımın katına geçtik Tusem'i odaya koydular biz ise dışardan onu izliyorduk ne kadarda masum yatıyordu yasemin yanıma geldi bana soru sormaya başladı.

Onu neden caffe götürdün ona nededin Samet dememle vana döndü efendim dedi ve ona soru sordum. O iyi olacak mı? Gözlerini açacak demi o yaşayacak demi bizi bırakmayacak diye soru sordum ve bana sarıldı sorularıma cevap verdi. O çok güçlü bir kız o yaşayacak gözlerini açacak sen merak etme diye teselli etmeye başladı pencereden onu izlemeye başladık.

Tam 4 gün geçti ama hala uyanmamıştı doktor onun her zaman yanına gittiğinde onu kontrol ediyordu ve çıktığında bize söylediği tek söz umudunuzu kaybetmeyin diyip gidiyordu. Bir anda doktor bey koşarak odaya girdi bizde ne olduğunu anlamak için pencereye yöneldik ne olduğunu anlamadık ve bir anda hemşire perdeyi kapattı bir süre bekledikten sonra tusem'i çıkardılar biz oraya doğru giderken ne oldu doktor bey onu nereye götürüyorsunuz diye konuştum hemşirelere onu görünce doktor bizle kaldı ve konuşmaya başladı.

Onu emra sormamız lazım bakın tam 4 gün oldu ve hala uyanmadı o yüzden beyninde iç kanama olabilir şimdi benim gitmem lazım diyerek yanımızdan ayrıldı yasemin daha fazla dayanamayıp yere düştü hemen hemşireler tansiyonu ölçütler dinlenmesi içn bir odaya yatırdılar. Zaman o kadar çok çabuk geçiyor ki ne oldu ne bitti hiç bilmiyorduk acaba biz hangi gündeyiz hangi tarihdeyiz bilmiyorduk tek bildiğim şey tusem'in uyanmasıydi Yasemin uyanınca tusem'i sordu ve ayağa kalktı onu ne kadar yatağa yatırsamda fayda etmiyordu beraber odadan çıktıktan sonra doktor bey yanımıza geldi ve yasemin söze girdi.

Doktor bey birşeyi varmı diye soru sordu ama doktor cevap vermeyerek yanımızdan ayrıldı ve benle Samet birbirimize baka kaldık.

Evet arkadaşlar yorumlarını bekliyorum vote yapmayı unutmayın teşekkürler sizleri seviyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tusem'in Hayatı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin