ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

343 20 23
                                    

Ακούω μια γυναικεία φωνή,να ζητά την βοήθεια μου,τινάζομαι στον ύπνο μου,ανοίγω τα μάτια μου,και αμέσως σκέπασα τα ματία μου με τα χερια.(Όχι αυτό το όνειρο πάλι)σηκώθηκα από το κρεβάτι και κάθομαι για λίγα λεπτά καθιστός προσπαθώντας κάπως να ξυπνήσω από όνειρο που είχα δει και βλέπω... δεν ξέρω το γιατί....:/

Σηκώνομαι από το κρεβάτι και προσπαθώ να βρώ της παντόφλες μου,μου πήρε περίπου 3 λεπτά να της βρώ,λογικό είναι με αυτό το χάος που εχώ στο δώματιο μου...πάλι καλά που τις βρήκα τόσο γρήγορα,ακούω μια γυναικεία φωνή να λέει....ΚΑΤΕΒΑ.... ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙΣ...(αα... ξερώ τι σκέφτεσται αν αυτή είναι η κοπέλα μου..... όχι δεν είναι).είναι η μητέρα μου,βαζώ γρήγορα την μπλούζα μου και πηγαίνω στο αποχωρητήριο να κάνω τα απαραίτητα,τέλειωσα γρήγορα,έπιασα ένα παντελόνι που είχα πάνω στο κρεβάτι.

Ντανίελ:Νέε..έρχομαι...

Μάμα:Έλα ρε αγόρι μου ..... μην με κάνεις να φωνάζω από το πρωί.

(ΑΥΤΟΣ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΤΑΝΙΕΛ )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(ΑΥΤΟΣ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΤΑΝΙΕΛ )

Ντανίελ: Καλά ρε μαμά, πρέπει να φωνάζεις έτσι από το πρωί?

Μαμά:Μόνο έτσι καταλαβαίνεις, με τις φωνές...τελείωνε κάθισε να φας το πρωινό που σου έφτιαξα.

Ντανίελ POV

Πηγαίνω και κάθομαι στο τραπέζι για να φάω τις κάπιρες μου ,και να πιο το Nescafe που μου ετοίμασε η μαμά μου.Καθώς έτρωγα ακούω κάποιος να κατεβαίνει από της σκάλες ... Θα είναι ο πατέρας μου λέω από μέσα μου.

Πατέρας: Τι φωνάζετε από το πρωί πρωί ?? Ούτε που έχουμε ξυπνήσει τέλειος...

Ντανίελ POV

Είδα των πατερά μου να κάθετε απέναντι μου και μας λέει Καλημέρα.Ενώ η μαμά μου του εξηγούσε γιατί φώναζε,εγώ σκεφτόμουν το όνειρο που είχα δει....

Μαμά:Χτύπα το κουδούνι, δεν θα πας να ανοίξεις ?

Ντανίελ:Εννοείται ...........ποιος άλλος θα πήγαινε (το είπα ειρωνικά) καθώς άνοιξα την πόρτα κοίταξα έξω δεξιά και αριστερά , δεν υπήρχε κάνεις ......... και ούτε υπήρχε σταθμευμένο αυτοκίνητο έξω.

Ντανίελ:Δεν ακούσατε να χτύπα το κουδούνι ,η μόνο εγώ το άκουσα???... (πριν καν τελειώσω την πρόταση μου)

Ένιωσα στο αριστερό μου Όμο, ένα χέρι να με ακουμπά .....

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

ΓΕΙΑ ΣΑΣ :) ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ??

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟN KΟΛΗΤΟ ΜΟΥ . ΘΕΛΑΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ.

ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.

ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΕΙΝΙ ΣΤΟ ΕΠΟΝΥΜΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ??

Stuck In The MomentWhere stories live. Discover now