Kapıyı açtım ve Asya karşımda duruyordu. Asya benim kız kardeşim. Ama yıllar önce okumak için Amerikaya gitmişti. En son 5 yıl önce gördüm. Bir kardeşimin olduğunu bile unutmuştum.
Gözlerim doldu. Asya bavulu elinden atar atmaz bana sarıldı. Ben hâlâ olayın şokundaydım. Abla diye bağırınca kardeşim diye öyle bir sarıldım ki...
Asya Kılınç
Amerika beni boğmaya başladı. Çok sıkıldım. Ablamla zaten hiç doğru düzgün konuşmadık bile. Yüzünü hatırlamıyorum. Hiç abla kardeş gibi olamadık da zaten. Bugün Antalya ya dönüp ablamlara sürpriz yapmak istiyordum.
Ilk uçakla Antalya ya uçtum. Heyecandan kapıyı çalamıyordum. Cesaretimi topladım ve zile bastım. Ablam açtı. Ablam. O kadar güzel bir kız olmuş ki çok değişmiş. Çok güzelleşmiş. Çok özlemişim.
Öyle bir sarıldım ki..
Yarım saatlik sarılmamızın ardından annemle babam da geldiler. Kapıyı onlara ben açtım. Ikisininde dili tutuldu. Biz annem ve babamla sarılırken ablam "kıskanıyorum ama Asya geldi diye pabucum dama atıldı yani" diye sitem etti.
Babam da oradan"gel bakalım ilk göz ağrım gel" dedi. Ben Amerika da olanları anlatırken ablam durgundu. Bakın ablam ve durgun olmak. Bugün birlikte yatalım dediğimde anında kabul etti.Arya Kılınç:
Kardeşimle aynı yatağa yatmak. Kokusunu içime çekmek ve tenini hissetmek ne kadar güzelmiş. Saçlarıyla oynadım bi süre. Simsiyah yumuşacık saçları. Bi saat kadar sohpet ettikten sonra uyuduk.