~1. Bölüm~

18 3 1
                                    

"Annneeeeeeee eşyalarım nerede okula geç kalıcam..... aneğğ" yarım saatlik bağırışımın ardından annem daha yeni cevap verdi.
"Nereye koyduysan oradadır Arya" dedi. Aramaya devam ettim ama hâlâ bulamadım. Bi daha bağırırsam kızacaktı diye tahmin ettim ama denemekten zarar gelmezdi.
"Anaaaaaaaa bulamıyorum ama beğnn."
Annem gözlerini devirip odama direkt dalış yaptı ve yatağımın altından çıkardı. Bu kadın kesinlikle büyücü.😂
"Sağol anniş."
Hemen okula gittim ve biricik kankim canımın içi dedikodu ortağım Beyzacımın yanına oturdum.
Ha bu arada ben kendimi tanıtmayı unuttum.
Ben Arya. Arya Kılınç. 17 yaşında bir lise son öğrencisiyim. Annem Sedef babam ise Önder.  Ikisi de Savcı. Biz Antalya da yaşıyoruz. Hobilerim gitar çalmak, şarkı söylemek(sesim güzeldir) ve koşmak. Başka bir şey yok gibi.

Neyse okulda Beyzaşkımla dedikodu yaparken öğretmen geldi. Fizik öğretmenimiz çok tatlı bir bayan. Derslerimizi işledik ve okuldan çıktık. Beyza da bende sapız. Ama Beyza bir yakışıklı çocuk görsün 2 ay anlatır durur. Ama yinede çok seviyom.

Yolda yürürken Beyza bana döndü ve
"Şimdi hiç durmadan koş arkana bile bakma bizi takip ediyorlar." Dedi. O kadar çok korktum ki ama hiç sormadan koştuk belki bi saat koştuk.

Sonra durduk ve Beyzaya "noldu iyi misin neden kostuk bu kadar " dedim. Ve bana verdiği cevap karşısında kafa göz daldım.  Bana "Çok sıkıcı bi hayatımız vardı bende biraz ekşın katıyım dedim" dediği için

Eve gittiğim de yorulduğum için bi duş aldım. Ve  ölünce sevemezsem seni yi dinledim (multi)

Ve sonra uykuya daldım...

Siyahıma MavimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin