hoofdstuk 11: Anna

273 15 0
                                    

Pov Mia
Ik weet niet meer wat ik moet doen. Zayn is nog steeds niet wakker. Hij leeft nog wel. Soms trilt zijn hand. Het duurt nog maar twee maanden en dan is de baby er al. Ik mag al naar huis,  maar ik wil niet. Ik heb vaak last van nachtmerries. Daar krijg ik pilletjes voor. Maar ik durf niet eens naar buiten te gaan. Ik heb besloten hier te blijven. Bij one direction. Mijn vrienden hebben niks van hun laten horen. Ik loop naar boven. Zayn en ik liggen op een andere verdieping. Ik doe de deur open en zie Zayn liggen. Ik praat tegen hem. Opeens doet hij een oog open. Ik druk op de rode knop. Gelijk komen er een paar verpleegsters. Ik vertel ze mijn verhaal. Ze zijn blij voor me.
Ik heb pijn, ik val. De weeën zijn begonnen. Ik word gelijk weg gedragen.
Na drie uur is het mooie meisje Anna geboren. Louis heeft het Zayn vertelt.
Pov Zayn.
Ik hoor een stem. Het is Mia. Ik ben aan het einde van deze witte gang. Ik doe mijn oog open. Nog meer wit. Ik hoor dat Mia blij is. Opeens zie ik Jack. Hij is blij. Ik kijk naar beneden. Mia heeft me neer gestoken! Ze hoort bij mij zegt Jack. Opeens pakt hij het mes en steekt Mia ook neer. Ik ga dood...

Louis zegt iets tegen mij. De baby is geboren! Ik weet het weer ik doe mijn ogen open. Zie Veel licht. Ik doe ze weer dicht en probeer het voorzichtig nog een keer. Ik zie de baby. Ik wil iets zeggen maar het lukt niet. Ik krijg wat water. Mia legt de baby op me. Ik wil omhoog komen, maar het lukt niet. Ik doe mijn ogen weer dicht en val in slaap.
------------------------------------
Heyy. Ik denk dat ik stop want ik heb echt geen inspiratie meer... Misschien komt er wel een vervolg. Van waarneer ze wat ouder zijn. Er komen nog ongeveer twee hoofdstukken.

ontvoerd door one direction? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu