hoofdstuk 10: ziekenhuis

297 16 0
                                    

Ik zie mijn vader zitten. Hij kijkt mij aan. Hij schreeuwt naar me. Hij rent op me af en alles wordt zwart.

Pov Zayn.
We zijn bij het politie bureau. Mia loopt naar binnen. Opeens komt jack naar ons toe rennen. Hij steekt een mes in Mia buik. Overal staan opeens politie mensen. Ik hoor de sirene. Dag moet de ambulance zijn. Mia wordt mee genomen en wij moeten ook mee, omdat we ondervoed zijn. Jack rent weg. Er klinkt een schot. Jack valt. Iedereen schreeuwt. Ik raak in paniek. Ik val. Het is zwart. Ik heb pijn. Ik hoor mensen schreeuwen. Ik denk. Ik ga dood.

Pov Louis.
Mia en Zayn liggen op de intens of care. Mia mag moren naar de gewone afdeling. Zayn is nog niet wakker geworden. Ik maak me zorgen om hem. Hij had de laatste dagen al zo veel stress. We hebben veel reacties gekregen. De moeder van Mia was er ook. Ze mist Mia. Ik ga Mia missen en ik denk dat ik niet de enigste ben. Volgens mij hadden Mia en Zayn iets. Als ze het maar redden. Zayn schreeuwt vaak in zijn coma. Over pijn verdriet en jack. Ze hebben hem pilletjes gegeven. Hij is nu wat rustiger.

Pov jack.
Ik val. Een pijn scheut in mijn been. Ik heb spijt. Maar dat zijn ook gewoon verwende nesten. Het is hun eigen schuld. Morgen is de rechtzaak. Ik heb geen advocaat. Het is namenlijk al zeker dat ik het verlies.

Pov Mia
Ik ben blij en verdrietig. Zayn ligt nog steeds in coma. Over drie maanden wordt hij vader en ik moeder. Het word een meisje. Ik noem haar Anna. Met Louis gaat het ook niet goed. Hij is hier de hele dag. Ik hoop dat we uit de situatie komen.
------------------------------------
Hey weer een hoofdstuk.  Niet zo lang, maar langer dan mijn vorige.

ontvoerd door one direction? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu