hoofdstuk4: Parijs

585 24 0
                                    

We moeten de gordels weer vast maken, want we gaan landen. Hier word ik altijd zo misselijk van! Ik doe mijn gordel vast en merk dat Zayn mij raar aan kijkt. 'Wat?' Vraag ik fel. 'Ik wist niet dat je al wakker was' zegt Zayn fel terug. Nou blijkbaar ben ik dat wel en we gaan landen dus je moet je gordel dicht doen. Zayn slaat mij in mijn gezicht en zegt dat het mijn eigen schuld is. Ik met bijna huilen, maar wil het toe geven.

Pov Zayn:
We zijn in het busje en zien een meisje. We rijden iets verder en stoppen. Het meisje loopt voorbij en we pakken haar. Ik druk gelijk het doekje met het chloroform op haar mond en ze valt in slaap. Ik zie dat Louis het sneu voor haar vind, maar er is nu geen weg meer terug. Samen met Harry bind ik haar vast met touwen en rijden we verder. Ik kijk in haar tas en zie een identiteitsbewijs,  Mia heet ze. Mooie naam. Nee Zayn dat mag je niet denken. Ik kijk verder en zie een telefoon. Gelukkig geen code. Ik scrol Door haar muziek en zie dat ze elk liedje kent van ons.

We zijn er bijna en Mia wordt weer wakker. Ze kijkt even om haar en ik zie dat ze weer weet waar ze is. Ze merkt ook dat ze nu in een auto zit. Ze wil iets zeggen maar dat lukt niet. Ik zie het en geef haar water. Als ze het hele flesje opgedronken heeft vraagt ze Hoe we heten.ik zeg de Namen en ze kijkt bedenkelijk. Nu vraagt Harry haar Hoe zij heet. Ze zegt niet. En Harry zegt dat hij het toch al weet. 'Hoe dan' vraagt zij. Ooit gehoord van een identiteitsbewijs?

Ik koop 6 tickets voor het vliegtuig eerste klas. In het vliegtuig aangekomen geven we Mia een slaappil. Dat gaat ze niet leuk vinden, maar chloroform ruikt iedereen. Dus dat kan natuurlijk niet. Terwijl Mia slaapt zech ik alvast waarom we haar hebben ontvoerd. We deden een spelletje. Raar zul je denken. Maar het is wel de waarheid. We deden doen, durf of de waarheid. En Harry had doen, hij moest of het uitmaken met zijn vriendin of een meisje ontvoeren. We hadden wel gezegd dat hij een hele dag geen vriendin mocht hebben en we dachten dat hij dat zou kiezen, maar hij koos toch voor een meisje ontvoeren. Die week hadden we veel films gekeken en boeken gelezen en we hadden veel touw en slaapmiddelen gekocht. Want chloroform ruikt iedereen. En slaappillen werken ook wel. Maar het duurt wel wat langer. Na een week vonden we het tijd en gingen we op weg. En daar liep Mia, en zij was net op het verkeerde plekje op het verkeerde moment. En zo ging het dus. Jullie zullen ons zeker niet meer mogen, want dit is niet normaal om te doen. Maar we gaan Mia wel goed behandelen, als een soort Slaaf.

Pov: Mia
We zijn bij een huis en ik word gelijk vastgebonden. Ik denk dat als ik wil ontsnappen het best hun vertrouwen kan winnen. Louis komt naar me toe en zegt dat we gaan eten. Hij maakt me los en ik ga naar zitten. Harry vraagt of ik ook honger heb maar ik zeg nee. Ik wil geen eten van hun krijgen. Maar mijn maag verraad mij.

Hoi iedereen dit was weer een dit keer best wel lang hoofdstukje. Omdat ik zo aardig ben! :)

ontvoerd door one direction? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu