hoofdstuk5: droom?

608 27 7
                                    

Pov Mia:
Ik ben in een grote kamer. Naast mij zie ik een ander meisje. Ze is vastgebonden. Ze lijkt zeven. Opeens komt Zayn en het meisje zegt dat ik me moet verstoppen. Zayn slaat haar en Harry komt er ook bij. Ze zijn boos. Ze zeggen iets over weglopen Anne en dood. Ik schrik. Ze hadden tegen mij gezegd dat als ik probeerde weg te lopen dat dat ernstige gevolgen zou hebben. Ze slaan harder en ik hoor Anne zeggen dat het haar spijt, maar de jongens luisteren niet. Ze slaan steeds harder en ik hoor haar huilen, daardoor slaan ze alleen maar harder. Ik wil haar helpen maar het lukt niet. Alleen Anne kan mij zien. Ik zie dat Anne overal bloed en blauwe plekken heeft. Ik schrik. Gaat dit ook met mij gebeuren. Ik loop naar Anne toe en zie dat haar ogen dicht zijn. De jongens stoppen en ze kijken bang. Anne is dood... Ik gil en ik word wakker gemaakt.

Pov Louis:
We hebben het eten op en we brengen Mia weer naar boven. Ik zeg tegen haar dat ze het best even kan slapen. Ik blijf bij haar, want ik ben bang dat de andere jongens haar pijn gaan doen. Mia slaapt. Ik ga naast haar liggen en lees een boek. Mia slaapt niet vast, ze woelt en praat in haar slaap. Ze heeft het over Anne. Dat laat me denken aan ons nichtje. Die wou al onze geheimen vertellen. We hadden Anne vastgemaakt en we besloten haar een lesje te leren. Ze mocht alleen niet dood, Maar Harry en Zayn vonden het zo leuk en ze waren zo boos dat ze Anne dood sloegen... ik maak Mia wakker en vraag waar ze over droomde. Mia geeft geen antwoord en ik zeg dat ik haar hoorde praten over een Anne. Mia verteld het hele verhaal en ik schrik. Mia heeft alles mee gemaakt. Ik geef Mia wat eten en ga weer weg. Mia roept mij en ik loop terug. 'waarom hebben jullie mij ontvoerd' vraagt ze. Ik wil het zeggen, maar dat mag niet. Ik zeg haar alleen maar dat ze op het verkeerde plekke op het verkeerde moment was. Ik ga weer weg en Mia eet haar eten op. Ik voel me zo schuldig. 'In welke kamer ligt Mia?' Vraagt Zayn. 'Kamer vier' zeg ik terug. Ik zie Zayn naar kamer vier lopen en naar binnen gaan. Aan zijn grijns te zien is hij wat van plan.

Pov Mia:
Zayn komt binnen met tape en touwen en zegt dat ik op bed moet gaan liggen. Ik doe wat hij zegt en hij bind me vast. Hij slaat me hard in mijn gezicht en doet daarna mijn trui en hemd uit. Hij slaat me nog harder en ik gil. Hij wordt boos, doet tape op mijn mond en slaat nog harder. Ik kan niet meer. Als ik net denk dat het niet erger kan trekt hij ook mijn bh en mijn broek uit.hij zegt dat ik zijn broek uit moet doen en ik doe het met tegenzin. Hij merkt het en slaat mij nog harder. Hij trekt zijn trui aan en ik zie zijn sixpack. ^zie boven^. Hij trekt zij boxer uit en mijn lingerie.

Zayn is weg. Ik ga douchen, want ik voel me nu zo vies. Ik ben ontmaagd. Louis komt binnen en vraagt wat er gebeurt is. Van Zayn mag ik alleen zeggen dat ik geslagen ben. 'Zayn heeft me geslagen' zeg ik 'O, Mia ik denk dat ik gevoelens voor je heb gekregen. Niemand mag het weten maar het is wel zo.' Zegt Louis terug. Ik stap onder de douche vandaan en geef Louis een kus. Louis duwt mij op bed en slaat mij. Ik ben er in getrapt. 'Dacht je nou echt dat ik verliefd ben op jou?' Zegt Louis. Ik ben bang en hij ziet het. 'Haha jij gaat doen wat wij zeggen, want anders dan ga je dood!' Schreeuwt Louis. Ja oké, zal ik doen. Louis slaat mij nog harder tot hij een knak hoort. Ik zie zwarte vlekjes en val flauw. Volgens mij is mijn arm gebroken.
-------------------------------------------------------------
Hoi iedereen weer een leuk lang hoofdstukje, is Louis nou echt zo gemeen? En waarom hebben ze dat gedaan bij Anne. Krijgt Mia vaker van dat soort dromen en is ze echt verkracht. Meer in het volgende hoofdstukje.

ontvoerd door one direction? Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu