1

441 14 2
                                    

Rowan's POV

"Rowan vstávej, přijdeš pozdě na svůj první den!" Volal táta ze zdola.

Zavrčela jsem a koukla jsem se na čas. '7:05'

"Ryane vstávej. Přijdeš pozdě!" 

Jeho dveře se otevřely.

Ryan a já jsme přišli do koupelny ve stejnou dobu.

"Dámy mají přednost." Řekl a projel si rukou jeho rozcuchané hnědé vlasy.

Usmála jsem se na něj a vlezla do koupelny.

Nejdřív jsem si vyčistila zuby a pak jsem si umyla obličej. Po učesání vlasů jsem pustila dovnitř Ryana.

Ryan a já spolu máme dobrý vztah, narozdíl od většiny sourozenců, kteří se nemůžou vystát. Bavím se s jeho kamarádama, i když jsou o rok starší než já. Ale 2 mí kamarádi do té skupiny nepatří. Chodí do stejného ročníku jako já.

S jedním z nich jsem víc než jen kamarádka.

Otevřela jsem skříň a vzala jsem si na sebe černé roztrhané džíny, bílý crop top a okolo pasu jsem si obvázala černo bílou košili.

Otevřela jsem skříň a vzala jsem si na sebe černé roztrhané džíny, bílý crop top a okolo pasu jsem si obvázala černo bílou košili

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem se oblékla, tak jsem si vyžehlila svoje hnědé vlasy, udělali si linky, trošku rudé rtěnky a řasenky.

Už bylo 7:45, když jsem si obouvala boty.

Rychle jsem se na sebe podívala do zrcadla.

A uslyšela jsem zaklepání na dveře.

"Pojď dál!" Vykřikla jsem a vzala si tašku.

"Chces odvést?" Vykouknul do mého pokoje Ryan.

"Uh jo." Řekla jsem.

Oba dva jsme šli po schodech dolů a snažili jsme se vyhnout rodičům, kteří si určitě budou chtít vyfotit moment 'první den školy'.

"Hej, hodláte jako odejít bez fotky?" Řekla nadšeně mamka s foťákem v ruce.

-

Ryan zaparkoval na školním parkovišti auto a šli jsme do školy. Všichni naši kamarádi, se kterými se bavíme nás mile přivítali. Řekněme jen, že jsme tak nějak trochu 'populární'. Ne, škrtnout. Spíš bych měla říct, že nás všichni dobře znají a obdivují.

Šli jsme do kanceláře pro naše rozvrhy.

"Jméno?" Řekla pani mile.

"Rowan Collins." Odpověděla jsem s úsměvem.

Podala mi papír a já jsem pak čekala na Ryana až dostane i on svůj rozvrh.

Pak jsme konečně došli k naší skupině.

Ryan a kluci si udělali jejich pozdravy. Kterým jsem nikdy nerozumněla.

"Ahoj." Řekl Josh, objal mě a dal mi pusu na tvář. 

Mr Hood - cthKde žijí příběhy. Začni objevovat