Rowan's POV
Další den byl pátek. Díky bohu, že už je pátek.
Ten den bylo pěkně horko, takže jsem si na sebe vzala:
Učesala jsem si vlasy, udělala si makeup a šla jsem dolu, kde seděl Ryan na gauči s hlavou dole.
"No tak Ryane, musíme jít do školy. Vím, že to nesnášíš, ale to my všichni. Takže vstávej." Řekla jsem a stoupla jsem si k němu.
Zvedl hlavu a podíval se na mě.
"Jsem jenom vystresovanej." Řekl a promnul si oči.
"Proč?" Zeptala jsem se a sedla jsem si vedle něj.
"Tomu bys nerozumněla." Zamumlal.
"Ryane, jsem tvoje sestra. Já rozumím všem životním problémům." Protočila jsme očima.
"No, u nás ve škole je jedna holka, Stephanie a je semnou v pátý hodině. A včera jsme si povídali a povídali jsme si i přes léto a tak. Ale pak mi řekla, že si myslí, že jsem fajn kluk. A já jsem si řekl, fajn kluk? Jenom fajn?"
"Bolí to Ryane, ale tvojí známku to bude bolet ještě víc, když se teď nezvedneš."
"Co ty a Josh?" Zeptal se.
Josh je můj nádhernej, milej, vtipnej kluk, na kterém mi zaleží nejvíc na světě.
"Asi dobrý." Pokrčila jsem rameny.
-
"Dobré ráno třído, dnes se budeme učit o-" A tady jsem přestala poslouchat co Mr. Irwin říká.
Vypadá, že je dobrý učitel chemie, ale u tohohle předmětu prostě nejde vnímat.
"Rowan? Můžeš tohle prosím rozdat?" Zeptal se Mr. Irwin a podal mi nějaké papíry.
Zvedla jsem se z místa a všem jsem je rozdala.
"Dobře třído, dneska si tenhle papír přečtete a zítra na to budete psát."
Mr. Irwin nás nechal, aby jsme si to každý přečetl sám, což jsem samozřejmě neudělala.
Místo toho jsem přemýšlela nad Mr. Hoodem.
Zazvonil zvonek a já jsem si začala balit věci.
Když už jsem se chystala odejít, všimla jsem si, že všichni už jsou dávno pryč.
"Hezký den Ms. Collins a řekněte Mr. Hoodovi, že ho pozdravuji." Volal na mě Mr. Irwin.
Ignorovala jsem ho a šla dál.
Konečně jsem došla do Mr. Hemmingsovi třídy.
"Studenti, udělal jsem si vlastní zasedací pořádek. Takže poslouchejte kam vás posazuju." Řekl a začal se koukat do papíru.
ČTEŠ
Mr Hood - cth
Fanfiction,,Teď máš velký problém babygirl." Pan Hood byl nelítostný. I když se ho Rowen od sebe snažila co nejsilněji odstrčit, vždycky se jen vrátil zpátky silnější. Co se bude dít, když se stane něco náhlého a matoucího? Co Rowan udělá? Jak se z toho dost...