İLK KONUŞMA

874 44 17
                                    

THyung: Sonunda sana yazabildim Jimin.

JiParkMin: Benim Jimin olduğumu da nerden çıkardın?

THyung: Jimin Sen olduğuna eminim seni uzun süre aradım ve sonunda buldum yani kıvırmaya çalışma.

JiParkMin: Neyden bahsettiğini bilmiyorum ben Jimin değilim.

THyung: Jimin bak gerçekten uzatmana gerek yok sen olduğunu biliyorum ve söylediklerimi yaparsan cidden kullanıcı adına kimseye söylemeyeceğim.

JiParkMin: Sana Jimin olmadığımı söylüyorum uzatmayı bırak ve bana daha yazma.

THyung: Beni gerçekten bu kadar çabuk başından atabileceğini mi düşündün bak Jimin , Park Jimin ben asla pes etmem.

JiParkMin: Yani seni engellemem mi gerekiyor?

THyung: Bunu yapamazsın Jimin çünkü kullanıcı adını etrafa yaymamdan korkuyorsun söylediklerimi yaparsan korktuğun şey başına gelmez.

JiParkMin: Kullanıcı adımı değiştirebilirim bunu biliyosun???

THyung: Ama ne yazıkki zar zor tanıştığın senden daha ünlü kişilere ve arkadaşlarına şimdiden bu kullanıcı adını verdin baştan başlamak istemiceğini sende biliyosun.

JiParkMin: Benden ne istiyorsun?

THyung: Sadece bana her gün Selca atmanı istiyorum o kadar Jimin.

JiParkMin: Asla olmaz , bunu neden istiyorsun ki ben bunu yapamam bu doğru değil...

THyung: Doğru değilmi neyin doğru olduğunu bildiğini zannetmiyorum Jimin artık uzatma da at artık şu fotoğrafı seni tehdit etmek istemiyorum.

JiParkMin: Şuan mı çekinmem gerekiyor?

THyung: Evet tabiki de.

JiParkMin: Ama daha yeni duş aldım ve uyuyacağım.

THyung: At gitsin Jiminie~

JiParkMin:

THyung: Aman tanrım gerçekten bu şekilde yapıcağını düşünmemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


THyung: Aman tanrım gerçekten bu şekilde yapıcağını düşünmemiştim. Sanırım altta olmaya razıyım Jimin gel ve beni al.

JiParkMin: Cidden saçmalıyorsun.
Uyuyorum iyi geceler...

THyung: İyi geceler Park Jimin sayende tuvalete gitmem lazım ama sanırım rahat uyuyabileceğim teşekkürler.

[JiParkMin çevrimdışı]

Vmin / Just.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin