ŞOK EDEN HABER

357 22 12
                                    

Taehyung
Cidden canı çok sıkılıyordu. Yeni insanlarla tanışmak o sevecen tavırları cidden hoştu belki ama o eksik hissediyordu. Televizyonu açtığında saçma kanalları aylayarak geçerken bir magazin kanalında takılı kaldı.

Başlık ise şuydu "ŞOK HABER" merakına ve birazda can sıkıntısına yenik düşerek televizyona odaklandı.

"-2yıl önce çıkış yapmış fakat geçen yıl düşüşe geçmesine rahmen son aylarda yeni çıkardığı şarkısı ve stili ile ön plana çıkmıştı. Geçtiğimiz günlerde instagram üzerinden paylaştığı bir gönderi ile herkes gözlerimi ona çevirdi. Dün aniden düzenlenen basın toplantısı ile herkes şoka girmişti. Menejeri Bay Lee açıklamayı şöyle yaptı
-Uzun süredir bu sektör içerisindeyim fakat bu kadar yetenekli biriyle ilk kez karşılaşıyorum son dönemlerde iyi gelişmeler gösterip birsürü güzel iş çıkardığınada eminim hepimiz hem fikirizdir... Fakat bu ani karar hepinizi sarstı biliyorum fakat ben bu kararı vermesi için uzun zamandır ona yalvarıyordum. Şimdi diyeceksiniz koskoca Bay Lee kendinden küçük bir çocuğa mı yalvardı. Ama bu gerçekten oldu ben bu yeteneğin gözlerimin önünde erimesine izin veremezdim. Bu yüzden Park Jimin'in bu sektöre biraz ara verme kararını onaylıyorum.-"

Haberin yarısına denk geldiği için başlarda pek birşey anlamamıştı fakat menejerin son söylediği şer onu şok etmişti.

Hemen uzandığı yataktan doğrularak telefonuna uzandı ve takip etmeye cesaret edemediği instagram sayfasına hızla girdi.

Son paylaştığı gönderiye dokuntu ve gördüklerine inanmak istemedi.

[Park Jimin'in İnstagram Paylaşımı]

[Park Jimin'in İnstagram Paylaşımı]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.092.632 beğenme
65410 yorum

ParkJimin:
Hepinize herşey için çok teşekkür ederim. Bu sektörde yanımda olduğunuz için size minnettarım. Ama çok yorulmuş hissediyorum bu nedenle biraz ara vermeye karar verdim. Hoşçakalın...

Vmin / Just.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin