Tartışma

57 4 0
                                    

    Herkes gittiğinde Leo ile salonda baş başa kalmıştık. Yanına yaklaştım.

"Bu tatil işine pek sevinmedin galiba. Bir sorun mu var ?"

"Evet Paige. Maalesef bir sorun var. Neden anlamak istemiyorsun bilmiyorum ama sen babanla küstün. Nedenini sormadan hiçbir şey olmamış gibi ona olması gerekenden çok iyi davranıyorsun. O bunları hak etmiyor."

"Ne dediğinin farkında mısın? Elbette hiçbir şey olmamış gibi davranıyorum çünkü HAFIZAMI KAYBETTİM. Bunu hatırlatmak için mi yapıyorsun? "

"Paige dinle! Babanın sana, ailenize neler yaptığını bilmiyorsun. Bu kadar yakın olmana anlam veremiyorum."

"Ne yapmamı bekliyorsun Leo ? Babam yanıma her geldiğinde ona bir tokat mı atayım? Ya da hakaretler mi yağdırayım? Ne istiyorsun konuş! " diye bağırırken bir yandan da ağlıyordum."Neden bu kadar fazla tepki veriyorsun anlamıyorum. Babam ne kadar kötü bir şey yapmış olabilir ki? Madem kötü bir şey yapmış bana anlatmayı neden denemiyorsun. Zor anlar yaşadığımın sende farkındasın. Bana neden yardımcı olmuyorsun? " Gözyaşlarım artmıştı.

"Zor anlar yaşadığının farkındayım. Alışma süreni şu an zorlaştırmamak için sana söylemek istemiyorum. Bunları benden duymanı istemiyorum. Her şeyi babanın anlatmasını bekliyorum fakat o hiçbir şey yapmıyor."

Yanına yaklaştım. Gözlerine öfkeyle baktım. "Sen benim ailemle yakın olmamı istemiyorsun! " diye bağırdıktan sonra hızla odama çıktım. Kapıyı kilitledim ve ağlamaya başladım. Delicesine ağlıyordum. Hayat bu kadar zor, acımasız olmak zorunda mıydı? Kapıda Leo'nun sesini fark ettim.

"Paige aç kapıyı. Öyle söylemek istemedim. Hiçbir şey bilmiyorsun. Her şeyi babanla konuşarak halledebilirsin. Hey Paige! "

"Lanet olsun! Git başımdan. Dinlemek istemiyorum. Hiçbir şey bilmiyorum. Ama neden ailemden kopayım? Bu kadar önemliyse konuşsana. Babam bu kadar kötü ne yaptı anlatsana! "

"Bak Paige, bunu sana benim söylemem doğru değil. Babandan duymalısın." Yatağıma uzandım ve sadece düşünüyordum. Babam bize ne yaptı? Sadece bana mı yaptı? Annemler onunla iyi anlaşıyor bir tek ben mi küstüm? Aklımda hatırlamadığım her saniye için sorular vardı. Her şeyi düşünürken uyuyakaldım.

******

    Uyandığımda oda çok havasız kalmıştı. Hava almak için pencereyi açtım. Her yer çok karanlıktı. Sanırım gece olmuştu. Saatime baktım. Herkes uyuyor heralde diye düşündüm. Kapının kilidini açtım. Leo ile olan kavgamızı unutmamıştım. Merdivenlerden aşağı şöyle bir baktım. Leo uyuyordu. Odama döndüm. Küçük bir bavul buldum. İçine kıyafetlerimi koyduktan sonra bavulumu alarak sessizce aşağı indim. Leo'yu uyandırmamaya özen göstererek çalışma masamın başına geçtim. Bir kağıt ve kalem alarak Leo'ya not yazdım.

-Hayatımı kolaylaştırmaya gidiyorum. Her şeyi soracağım. Sonra düşünüp ona göre kararımı vereceğim. Bunun için zamana ihtiyacım olacak. "Doğru hareket etmem için"-

    Kapıdan çıktıktan sonra bir taksiye binerek evime döndüm. Babama her şeyi sormaya kararlıydım. Leo'nun anlattığı kadar büyük bir şey yapmışsa ve ben ona gereksizce iyi davranıyorsam Leo'ya bir özür borcum olmalı. Fakat tam tersi ise yani babam hayatının yanlışını yapmamışsa hayatıma evimde devam edecektim. Ve Leo'nun bana bir özür borcu olacaktı.

    Evin önünde indim. Herkes uyuyor biliyorum. Bu saatte gelmem herkesi endişelendirecek bunu da biliyorum. En iyisi Gwen'i aramak. Bana kapıyı açar. Cebimden telefonu çıkardım ve Gwen'i aradım. Uzun bir süre çaldıktan sonra Gwen telefonu açtı.

"Paige? "

"Gwen, uyandırdığım için affet. Kapının önündeyim. Bana kapıyı açar mısın? "

"Hemen geliyorum."

    Az sonra kapı açıldı. Gwen boynuma sarıldı ve sorular sormaya başladı. Dinlemezden gelerek içeri geçtim.

"Bak Gwen, çok yorgunum. Leo ile küçük bir tartışma geçti. Bende bunu çözmek için buraya gelip her şeyi öğrenmeye karar verdim. Daha detaylı bir şekilde anlatırım. Şimdi odana geçelim. Kimse uyanmasın."

   Gwen oldukça şaşkın bir şekilde onayladı. Bavulumu aldı ve odasına geçtik. Bana meraklı gözlerle bakıyordu. Her şeyi anlatıp kurtulmaya karar verdim. Hem babamla aramızda ne geçtiğinide anlattırırdım. Merakını gidermek için anatmaya başladım.

"Siz gittikten sonra Leo ile tartışmaya girdik. Babama neden bu kadar yakın davrandığımı, onunla küsme sebebimin önemli bir şey olduğunu falan söyledi. Bende bu kadar önemliyse söyle dedim. Babandan duymanı istiyorum dedi. Bende her şeyi babama sormaya karar verdim. Leo canımı sıktığı için bavulumla birlikte geldim. Şimdi babama gerek kalmadan bana her şeyi anlatabilirsin Gwen."

Gwen'e baktığımda donmuş bir şekilde kapıya bakıyodu. Bir kaç kez sarstım fakat tepki vermedi. Kapıya kafamı çevirdiğimde babamın bizi dinlemiş olduğunu fark ettim.

YARIN AKŞAM BİR BÖLÜM DAHA YAYIMLAMAYA ÇALIŞACAĞIM. ŞİMDİLİK KEYİFLİ OKUMALAR ;))                                                                                                                                                                                                                    

AŞK YEMİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin