Sedim u velikoj fotelji u mojoj sobi i razmišljam u kom trenutku je sve ovo počelo. Za manje od godinu dana,ceo život mi okrenuo. Sve je postalo tako drugačije.. tako meni strano..
~*~
Savrsena porodica. Mama,tata i ja. Imala sam sve što sam mogla poželeti. Mamina i tatina princeza. Roditelji mi se nikada nisu svadjali,ja sam bila dobra cerka..
Živeli smo u centru Novog Sada,u stanu na vrhu jedne zgrade,koji je imao pogled na grad ispred nas. Vrlo često bi uveče sedeli na našoj terasi I igrali društvene igre ili čitali neke knjige. Često bih sama sebe uhvatila u gledanju mojih srećno-zaljubljenih roditelja I potajno se nadala da ću I ja jednog dana imati nekoga ko me voli koliko je moj tata voleo moju mamu. Kako ju je gledao sa obožavanjem I brigom.
U tim trenucima sam verovala da niko I ništa ne može da rastavi našu porodicu.
A onda..desilo se.
Otišla je. Ostavila je čoveka koji ju je bezgranično voleo,i svoje malo dete, samo zbog nekog bogatog mladog lika.
To se desilo kada sam imala 12g. Još par godina smo nas dvoje sami živeli u Novom Sadu. Bilo je teško. I ako me je bezuslovno voleo,trudio se da mi nikad ništa ne fali,nije to isto. Ja sam bila devojčica u pubertetu. Trebala mi je majka.
U leto izmedju 3. i 4. godine srednje,desilo se ono što je ceo moj život prevrnulo.
Zvuk zaustavljanja besnog auta ispred kuće i jako lupanje vrata mi je dalo dozanja da je idiot došao kući. Da,da, on se desio.
Moj otac je slučajno upoznao jednu divnu ženu. Zaljubio se i rešio da je oženi. Nisam imala ništa protiv,čak jako volim Valentinu i bila sam srećna što ću napokon imati figuru majke.
Ali,i dalje mi nikada neće biti jasno,kako je takva divna,brižna žena mogla da rodi takvo kopile.
'Uroš Lazarević je najlepši,najpopularniji,najsavršeniji dečko u celoj školi,a verovatno i Bgu' - Rekla bi vecina devojaka koje pitate. Ja? Pa ne baš tim rečima..
Moron visoke kategorije, puši,opija se, iskorišćava devojke i obožava da proziva i maltretira slabije od sebe. Stalno je po nekim žurkama..Pored toga,priča se da učestvuje u uličnim borbama.. ne znam koliko je to istina,i ne zanima me.
Eh sad,ne bi ništa od toga bilo problem da nisam napravila jednu od najvećih greški u životu,i svoju nevinost izgubila sa njim.
Ocaj,znam..
Prosto se dogodilo. On,moron kakav jeste,upao je u moju sobu u toku noći da bi zadovoljio svoje potrebe ni ne razmišljajući da sam mu sestra.
Dobro,nismo u krvnom srodstvu,ali opet! Bolest!
Dobro,možda bih i preko toga nekako prešla,ali postoji jedna sitinica koju sam možda propustila da vam kažem:
I dalje spavam sa njim.
~*~
Heej!
Ovoj je uvod u moju staru priču. Nemojte je već osudjivati,radnja tek teba da se razvije. Nadam se da vam se do sad svidja i da ćete ostati uz mene.
Napomena:
Kada sam počela da pišem ovu priču,dobila sam razne poruke kako sam iskopirala priču od neke devojke koja već ovde piše.
Verujte mi kada vam kažem da nisam znala za tu priču niti tu devojku, dok mi nije rečeno da kopiram.
Ako nastavite da čitate,shvatićete da se priče poklapaju samo po jednom aspektu,a to je da se radi o polu batu i polu sestri,ali mi se čak čini da su njenoj priči oni u krvnom srodstvu,ali nisam sigurna.
Xoxo ur writting lady
YOU ARE READING
Nobody needs to know
Teen FictionMina je bila, naizgled, veoma prosečna devojka. Odličan učenik kao I odbojkašica iz prvog tima. Nije bila popularna, nije izlazila, imala momke I radila sve ono što su radile današnje devojke. Bila je povučena, I pomalo nevidljiva. Akcenat je na ono...