~ Trideset i četvrto poglavlje - "Uvek biću tu za tebe." ~
Bude me blagi zraci sunca koji se provlače kroz zavesu. Promeškoljim se, napokon naspavana. Dugo se nisam osećala ovako odmorno. Polako postajem svesna tišine, kao I toplote koja me okružuje. Sem debelog prekrivača, tu je I jedno toplo telo, potpuno pritisnuto uz mene, koje je moj najdraži izvor toplote.
Noge su nam isprepletane a njegove ruke snažno obavijene oko mene, kao da me drži da ne pobegnem.
Polako otvaram oči, I prvo što ispred sebe ugledam su njegove snažne grudi, koje se ritmički dižu I spuštaju. Moje ruke su labavo prebačene preko njegovog struka, a osećam I težinu njegove glave koja je naslonjena na moju. Ali mi ne smeta. Šta više, ne bih mu dopustila da je pomeri.
Polako, sećanja od prošle noći mi dolaze.
Ne mogu da zaustavim osmeh koji mi se stvara na licu.
Ne postoje reči kojima bih ja mogla da objasnim I opišem kako sam se noćas osećala zbog njega. Ovaj dečko je stvarno neverovatan..
Bio je tako nežan i pažljiv.. obožavao je moje telo usnama I milovao ga rukama, dok mi je izmedju poljubaca šaputao najlepše reči na svetu, koje je nastavio da govori I dok smo bili jedno.
Setivši se toga, nisam mogla da suspregnem crvenilo.
Jače sam ga stegla, naslanjajući porumeneli obraz na njegove grudi.
Prošlo je još par minuta dok sam ga gledala kako spava. Kosa boje lešnika mu je padala preko očiju, a pune usne su bile blago razdvojene.
Nisam mogla da ne primetime par bordo-ljubičastih mrlja, koje su bile pozicionirane na njegovom vratu, I poneka na grudima. Ponosno sam se nasmešila, a onda me je uplašila misao o tome kako li tek moj vrat izgleda, jer se sećam tih veoma kratkih I retkih trenutaka kada bi njegove usne prestale da rade čuda po mom vratu, ključnoj kosti I grudima, da bi mi rekao nešto.
Ali zaista nisam mogla da se naljutim na njega zbog nečega tako banalnog posle onakve noći.
Ostavila sam tanani poljubac na pregibu izmedju njegovih grudi, I nasmešila sam se kada sam ga čula da mrmlja nešto.
Posle par sekundi je otvorio oči I pogledao me.
Osmeh mu je odmah zatitrao na usnama.
"Jutro lepotice" – rekao je hrapavim, pospanim glasom, u istom trenu me prevlačeći preko njega, tako da sam celim telom ležala na njemu.
Naslonila sam bradu na njegove grudi I zagledala se u njegove maglovite, I dalje uspavane čokoladne oči.
"Jutro.."
Jedna ruka mu je bila na dnu mojih ledja, a drugom je došetao do mog lica. Njegovi prsti su spretno uhvatili pramen moje braon kose I zakačile je iza mog uha.
"Kada bi svako jutro moglo da bude ovakvo.."
Uzdahnuo je, dok su mu prsti kliznuli niz moje obraze, do mojih usana.
Od jednom je izgledao veoma zaintrigiran njima. Prolazio je prstima preko donje usne. Kažiprstom je prošao preko moje donje usne, ali nije očekivao da usisam njegov prst u moja usta I krenem da palacam jezikom oko njega.
Njegove oči se prvo rašire, a posle potamniše od želje, I već sledećeg trenutka sam bila ispod njega, dok osećam njegov dah da se prosipa po mom vratu.
"Jutarnji kardio?"
Nasmejala sam se I klimnula glavom
~*~*~*~*~*~*~*~
YOU ARE READING
Nobody needs to know
Teen FictionMina je bila, naizgled, veoma prosečna devojka. Odličan učenik kao I odbojkašica iz prvog tima. Nije bila popularna, nije izlazila, imala momke I radila sve ono što su radile današnje devojke. Bila je povučena, I pomalo nevidljiva. Akcenat je na ono...