[11] Bazen.

8.3K 290 76
                                    



~Jedanaesto poglavlje - Bazen ~



Anita I ja sedimo na našoj klupi u školskom dvorištu I iz ranca vadim sendvič I moju jednu jedinu ljubav -čokoladno mleko.

Šta će ti muškarac kad imaš čokoladno mleko!?

Čokoladno mleko je čisto,neiskvareno. Ne bude prema tebi nasilan,odvaratn, I onda od jednom sav nežan I mica I onda se ponovo vrati na istog starog perverznog debila kao što je I bio. Ne. Čokoladno mleko te uvek usreći.

"Slušaš li me?" -iz razmišljanja me izvuče Anita

"Oprosti,razmišljala sam o mom budućem mužu.."

"Da pogodim..čokoladno mleko?"

Stavila sam ruku na srce I klimnula glavom. - "Hoćeš da nam budeš kuma?"

"Oh pa naravno dušo! Biće mi čast!" - Počela je da lažira suze radosnice I zagrlile smo se a zatim prasnule u smeh.

Kada smo se odvojile,ispred nas smo ugledale Filipa.

"Filipe! Mina se ženi!"

Filip je svoj zbunjen I iznenadjen pogled prebacio na mene.

Narednih 15 minuta je provedeno u objašnjavanju Filipu moju preveliku ljubav prema čokoladnom mleku. Prilično sam sigurna da I dalje nije shvatio,I ako on tvrdi da jeste,samo da bi prešli na drugu temu.

"Nego,dame,hoćete večeras sa mnom na žurku?"

"Kod Helene?" - upita Anita,očigledno već upoznata sa temom

"Da,na bazenu."

"Da!!" - Anita je odmah odgovorila,te su sada pogledi bili upreti u mene.

"Ne mogu.."

Ženski problem... ali nekako mi je drago,jer sada ne moram da gledam 'popularne' devojeke naše škole u pre malim bikiniima kako vrte dupetom ispred nazovi frajera,kojima je to laka lovina za ševu te večeri..

Pogledam u Anitu kako bi shvatila zašto ne mogu,ali plavuša naravno,ne skonta.

"Zašto?"

"Tehnički problemi.." - osetim kako mi rumene obrazi dok to izgovaram, jer me je sramota da pričam o tome pred njim.

Očigledno to nije bio dovoljno dobar razlog za njih dvoje,jer su nastavili da me nagovaraju. Anita je obećala da se ni ona neće kupati,a Filip tvrdio da će sve vreme biti s nama.



~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~



Po mom trenutnom autfitu se može zaključiti da su uspela da me nateraju. Crni šorc, bordo majica sa crnim rukavima I crne vasice. Pošto je I dalje bio april,nije baš bilo najbolje vreme za šorc,te sam navukla trenerku preko nogu,koju ću tamo skinuti.

Čujem zvuk poruke,i okrenem se po sobi u potrazi za telefonom. Spazim ga na krevetu.

'Čekam te dole'

Nasmešim se,te strpam neke potrebne stvari u ranac i obučem moju crnu trenerku te se spustim u prizemlje.

Vidim tatu da sedi u dnvenoj sobi i čita novine. Pridjem mu i sednem na rukohvat fotelje.

Nobody needs to knowWhere stories live. Discover now