OZNÁMENÍ + 1. Kapitola

191 6 8
                                    

Ahojky chci jen říct ,že tohle je můj úplně první příběh co sem píšu. Tak se omlouvám za chyby předem. Užijte si Fanfikce.

Ahoj jmenuju se Zoe, ale všichni mi říkají Zoey. Je mi 16 let.
Bydlím v Kladně. A jako každá holka mám svojí nejkámošku. Jmenuje se Anna, všichni jí říkají Áňo.

Když jsem jednou šla na nákup, tak jsem viděla hlouček lidí kolem jednoho kluka. Všichni odešli a ten kluk se vidal za mnou.  „ Ahoj," řekl ten kluk. „Ahoj," odpověděla jsem. „ Já jsem Vadim Tkačenko," řekl Vadim. „Já jsem Zoe Whiteová," řekla jsem. „Hele ty budeš ten youtuber viď?" zeptala jsem se. „Jo to jsem já,“ řekl příjemným hlasem.

Chtěla jsem, už odejít ale někdo mě chytil za ruku, tak jsem se otočila a tam viděla Vadima. „Nechtěla bys někdy jít ven?“ zeptal se mě. „ Jo klidně, na " a dala jsem mu papírek s mým telefonním číslem. „Děkuju," řekl. Rozloučili jsme se a já šla domů. Kde jsem vyndala nákup. Šla jsem se kouknout na fb a tam mi někdo poslal žádost o přátelství. Byl to Vadim, hned jsme si začali psát.

Vadim: Ahoj
Já: Ahoj
Vadim: Jak se máš?
Já: Dobře jak ty?
Vadim: Taky dobře
Já: Mohly bychom jít třeba zítra někam do parku?
Vadim: Jo sejdem se v tom obchodě jako dnes
Já: OK  jdu si lehnout
Vadim: OK jdu si taky lehnout dobrou
Já: Dobrou
A šla jsem se osprchovat a spát.

Ráno

Šla jsem se znovu osprchovat oblíbila jsem se nalíčila jsem se a šla jsem na mobil a napsala Vadimovi.

Já: Ahoj v kolik tam mám být?
Vadim: Ahoj asi tak za půl hoďky
Já: OK díky
Vadim: Nmz
Já: Jdu pomalu z domu zatím ahoj
Vadim: Ahoj

Šla jsem se  pomalu obout do tenisek a šla do obchodu.
Tam na mě už čekal Vadim a šel ke mne.  Přišel a dál mi pusu na tvář na přivítanou. „Ahoj" řekli jsme stejně, když jsme byli v parku,tak ke mně přišla moje nejkámoška Áňa . „ Ahoj " řekla. „Ahoj musím ti někoho představit tohle" ukázala jsem na Vadima, „je Vadim Tkačenko“řekla jsem.

„ A tohle je moje nejkámoška Áňa" ukázala jsem na ní. Oba se usmáli a šli si podat ruku. Po nějaké chvilce jsem šla k sobě domů, máma zatím doma nebyla tak jsem je pozvala  jsem oba dva k sobě do pokojíku. „Tak a už vím kde bydlíš" řekl Vadim. A šel si sednout na mojí postel. Áňa si šla sednout za ním. Sedla jsem si mezi ně. Najednou jsem cítila něčí ruku na mým zadku. Koukala jsem na Vadima a ten se jenom usmál. „Já už musím jít domů máma aby nescháněla. Ahoj" řekla Áňa. „Ahoj ," odpověděli jsme stejně s Vadimem. A ona odešla.

Zůstala jsem s Vadimem sama a najednou mě políbil tak dravě.

Najednou se odtáhl a začal se omlouvat „ Promiň nevím co mě to napadlo " řekl Vadim. „ To je v pohodě " řekla jsem. A najednou jsme se začali líbat oba.




Tohle bude asi z první kapitoli asi všechno moc se omlouvám za chyby jestli tam nějaký jsou a budu moc ráda za každý vote a komentář, co si myslíte že se stane ? Zatím ahoj.

Setkání s Vadimem (ff of VADAK)Kde žijí příběhy. Začni objevovat