9.kapitola

56 6 0
                                    

Pohled Vadima:

Ach jo kde jen může být? Mám o ní takový strach já vím jsem fakt debil, proč jsem ji podvedl? Kladl jsem si otázky. Najednou mi přišla esemeska od Áni stálo v ní: Vím kde je Zoey, ale řeknu ti to až mi řekneš proč jsi ji podvedl. Tím ta zpráva skončila.

Podvedl jsem ji protože jsem si chtěl užít, ale nějak mi to nedošlo. Prosím 🙏🙏🙏řekni mi kde je Zoey. Napsal jsem Áně. A šel jsem k sobě do pokoje. Tak jsem si lehl na postel a přemýšlel co jsem to udělal za pitomost.

Pohled Zoey:

Najednou do pokoje vtrhla Áňa. „Co to tady děláte?" zeptala se nás. „My nic já akorát přemýšlím jestli nepůjdu domu, jinak nic zajímavého neděláme, " řekla jsem. Začala jsem si balit věci co jsem tam měla a šla pomalu ke dveřím od Erikova pokoje. „Ne počkej prosím, "řekl Erik. „Proč? " zeptala jsem se ho.

„Protože jsem se do tebe zamiloval, miluju tě Zoey, "řekl Erik. „ Eriku prosím nech toho, já ji řeknu něco co ji bude víc zajímat, "řekla Áňa. „Zoey teďka si píšu s Vadimem mám mu napsat kde jsi nebo ne? " zeptala se mě. „Ne nepiš mu to prosím, "řekla jsem. „Ahoj budu muset jít už domu, " řekla jsem a už šla.

Doma jsem se pozdravila s mamkou a šla k sobě do pokoje. Přišla mi esemeska od Vítka. Ahoj Zoey hele už vím proč tě Vadim podvedl. Protože si chtěl užít a nedošlo mu že ti tim ublíží. Zpráva skončila. Eriku mohl bys za mnou přijít a popovídat si? S mámou se mi mluvit nechce. Najednou zazvonil zvonek. Máma šla otevřít a zavolala na mě. „Zoey máš tu kamaráda," zavolala na mě. „Jak se jmenuje?"zeptala jsem se ji. „Vadim," řekla máma. „Já s ním nechci mluvit, " řekla jsem.

Lehla jsem si do postele když mi přišla esemeska. Zoey odpustíš mi to někdy? Jinak miluju tě ❤😍💕❤❤. Ach jo to je od Vadima budu ho ignorovat. Řekla jsem si v duchu. Zapípal telefon další esemeska. Zoey už vycházím z domu za chvilku tam jsem. Konec esemesky od Erika. Za pár minut někdo zazvonil. Šla jsem otevřít.

Tam stál Erik a já se rozbrečela protože mi připomněl Vadima. Přiběhla mamka a ptala se co se mi stalo, když uviděla Erika hned se zastavila. „Mami Vadim mě podvedl," řekla jsem a rozbrečela jsem se. Erik mě zatím co jsem brečela odvedl ke mně do pokoje a tam mě objal.

Přišla máma a šla si ke mně taky sednout. „Eriku mohl by ses o ní prosím postarat? " zeptala se Erika. „Jo jo v pohodě klidně. " řekl Erik. Za chvilku už jsem se smála protože Erik dělal takový srandovní obličeje. „No vidíš takhle ti to sluší mnohem víc, " řekl.

„ Eriku moc ti děkuju že jsi tady se mnou byl, "řekla jsem a objala ho. „Nemáš vůbec zač, krásko, " řekl a pomalu odcházel. „ Eriku doufám že se zase někdy stavíš zatím ahoj," řekla jsem a zamávala mu. „Ahoj, " řekl a odešel. A já tam zůstala sama.

Ahoj tady máte další 👉 kapitolu doufám že se vám líbila budu vám moc vděčná za každý vote. A hlavně vám chci poděkovat za tolik přečtení. Tuhle knihu věnuji romiarty.Uvidíme se u další kapitoly zatím ahoj. Fifa160

Setkání s Vadimem (ff of VADAK)Kde žijí příběhy. Začni objevovat