Ahoj tady máte 6.díl . Chci vám moc moc poděkovat za 100 přečtení. Užijte si ff
Když jsem se na snídala šla jsem si udělat ranní hygienu. Vyšla jsem z koupelny do pokoje vybrala jsem si modré šaty a modré baleríny. „Vadime půjdem ven?" zeptala jsem se ho. „ Jo ale musíš mi něco slíbit a to je že už nemáš ráda Erika," řekl mi Vadim. „ Neboj nemám ho ráda už ne," řekla jsem.
Došli jsme před můj dům, najednou jsem si vzpomněla co jsem provedla, slíbila jsem Áně že k ní zajdu. „Vadime já jsem si vzpomněla že jsem slíbila Áně že k ní zajdu půjdeš se mnou k ní?"zeptala jsem se ho.
Došli jsme před její dům ale nikdo doma nebyl, tak jsem se šla kouknout na zahradu a tam se Áňa líbala s nějakým klukem. Rychle jsem odešla a když jsem byla před jejím domem tak jsem se rozeběhla „Zoey ne.." a dal jsem nic neslyšela a pak už byla jenom tma
Pohled Vadima
Když Zoey je mně došla tak se rozeběhla „Zoey ne "stačil jsem zakřičet a srazilo ji auto. Rychle jsem šel zavolat sanitku. Sanitka přijela a rovnou ji nakládali do sanitky a já jsem si šel taky sednout. Než se zavřeli dveře tak přiběhla Áňa „ Co se stalo?" Ptala se. „ Všechno je to tvoje vina," řekl jsem a svaté se zavírali.
Přijeli jsme do nemocnice a já jsem rovnou šel na pokoj který ji dali. Přivezli ji a já jsem vytáhl z kapsy telefon a šel napsat její mámě
Já: Dobrý den paní Whiteová Vaše dcera je ve stejné nemocnici jako jeji otec a je na pokoji číslo 34.
Paní Whiteová: Ahoj Vadime jseš fakt hodně že jsi tohle napsal já za ní zachvilku přijdu
Já: Dobře paní Whiteová
Paní Whiteová: Říkej mi prosím Hano
Já: Dobře Hano nashledanou
Hana: NashledanouČi jsem to dopsal tak se probudila Zoey. Jsem tak šťastnej že je v pořádku a tak jsem ji šel políbit. Najednou přišli dvě postavy. První byla její mamka Hana a druhá Áňa.
Pohled Zoey
Když jsem se probudila tak mě šel Vadim políbit. Najednou přišli dvě postavy. První byla moje máma a druhá Áňa ta holka kterou chcete teďka radši zabila. No nic musím to přetrpět . Mamka mě šla rovnou obejmou. A najednou přišla Áňa. „ Necháme vás o samotě ,“ řekla mamka a odešla i s Vadimem.
„Nikdy tě už tě nechci vidět,"řekla jsem. „ To je mi líto," řekla s ubrečeným hlasem a odešla, já jsem se otočila na bok a usnula jsem.
Pohled Vadima
Přišel jsem k Zoey do pokoje ona už spala tak jsem si šel zaplatit VIP pokoj a abych byl rovnou vedle ní. Když se probrala ptala se mě co se stalo, tak jsem ji řekl že ji srazilo auto. Když byl čas oběda najednou jsem si vzpomněl že k ní domů má přijít Erik.
Pohled Zoey
Když jsem se probrala tak jsem si vzpomněla že má ke mně domů přijít Erik. Tak jsem mu posla SMS
Já: Ahoj hele já to ruším jsem v nemocnici srazilo mě auto
Erik: Ahoj cože za to může Vadim?
Já: Ne za to Vadim nemůže může za to Áňa
Erik: Aha jdu se na obědvat ahoj
Já: Ahoj
Šla jsem se taky na obědvat bylo rizoto to moc nemusím tak jsem nic pomalu nesnesla.Tak co jak se vám líbila šestá kapitola omlouvám se za chyby a doufám že se vám to líbilo a budu moc ráda za každý vote a koment. Zatím ahoj.
Já
ČTEŠ
Setkání s Vadimem (ff of VADAK)
FanfictionTento příběh vypráví o Vadimovi a Zoe, která se do něj zamilovala.