Hocanın sorduğu soruya karşı halâ susuyordum, bana "Tembelsin." diye hakaret etse de gıkımı bile çıkarmayacağım. "Hiç çalışmıyorsun Melis. Otur." dedi hoca. Oturduğumda hemen Ebrar beni dürtükledi, "Kızım niye çalışmıyorsun." diye fısıldadı. "Ne biliyim abi daha yeni geldim." dedim. Arkadan Kerem de bana söyleniyordu, haklıydılar aslında ama daha yeni gelmiştim.
Zil çaldığında "Kızlar kamilyaya." diye bağırdığımda yanıma geliyorlar. Banka oturduğumuz da Barış'ların oynadığı top ayağıma geldi. Top bana ben topa bakıyordum Barış, "Atıcak mısın artık." dediğinde sırıttım ve topu ona atmadım. Topu ayağıma bıraktım ve sektirmeye başladım. Arkamdan gelen ıslık sesiyle topu Barışa atıp, arkama bakıyorum. Yağız ve psikopat arkadaşları, aralarında Kerem'de vardı, Keremi'de kendilerine benzettiler.
⚓⚓⚓
Eve geldiğimde elimi yıkamak için banyoya gidiyorum. Taki halıya takılana kadar. Ayağım halıya takıldığında yerle bir olmuştum. Sonunda acıyla ayağa kalkmaya başararak elimi suyun altına tutup çektim.
Baban telefonuma kontör yüklemiş, yani Ebrar'ı arıyorum. Uzun sürmeden telefonu açıyor Ebrar. "Naber Kanka." diyorum Ebrar'a sesi cırıltılı geliyordu biraz. "İyiyim sen." diyor oda. "Sesine noldu senin?" diyorum panikle. "Hastayım kanka." diyor öksürerek.⌛⌛⌛
Üstümü değiştirdikten sonra, aşağıya iniyorum. Annem tabağıma pilav koyduktan sonra hemen yumuluyorum. Ablam sırtıma vurunca yemek boğazımda kaldı. "Pislik, gitsene sen işine." diye bağırdığımda ablam gülüyor ve evden çıkıyor.
⚓⚓⚓
Birisi yorganımı üstümden almaya çalıştığında, içimden küfür ediyorum. "Yaa." diye mırıldandığımda "Kalk kız artık." diyor annem. Yataktan kalktıktan sonra üstümü giyiyorum. Arabaya bindikten sonra emniyet kemerini takıyorum.
Okulun önüne geldiğimizde anneme doğru uzanıp annemi öpüyorum, "seni seviyorum anniş." diyip uzatmadan arabadan iniyorum.Okula doğru baktığımda Yağız'ı göremiyorum. Sınıfa geldiğimde, çantamı sırama koyup, Keremler'in yanına gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vusala
Teen FictionGözlerini kapat ve karanlık bir odada olduğunu hayal et. unutma, o senin en sevdiğin hikaye...