/Už tri roky.../

67 9 2
                                    

/Light/

Tri roky... hlúpe tri roky... tri roky od jej smrti... tri roky od zastavenia "Kiri"... tri roky od Kiyokinej smrti...

Nedokážem spať... nedokážem vidieť svetlo... nedokážem zabíjať... nedokážem sa pozrieť na Ryuka... nedokážem nič...

Videl som ju noc čo noc... vo svojich snoch... kde bola iba so mnou... vždy po mojom boku... a ja po jej... vždy som sa prebudil zo slzami... nikdy s úsmevom... nikdy...

Zbavil som sa svojho sna. Získal som nový... chcel som opäť ju... Kiyoko... tú, o ktorú som prišiel.

,,Light ?" ozvalo sa spoza dverí, ktoré následne zavŕzgali.

Neotočil som sa. Pozeral som sa z okna  na neurčitý bod...

,,Light... viem je to strašné ale nemôže ťa to zožierať donekonečna..." preniesol smutný hlas mojej matky.

,,A čo ak môže ?" spýtal som sa a očkom sa na ňu pozrel.

,,Neviem... Light... musíš jednoducho zabudnúť," povedala a odišla.

Povzdychol som si... to nejde... nejde zabudnúť.

Ak sa skutočne zamilujete... nikdy nezabudnete na tú osobu. Jej tvár bude vždy vo vašej pamäti. Každý črt jej tváre som mal vždy v spomienkach. Každý kút jej dubových očí som si presne pamätal... a pamätal som si aj jej hlas... ako znel... ako znela, keď bola na dne... ako keď bola šťatná... i smutná, nahnevaná... vždy som si dokázal vybať ako znela či vyzerala...

,,Chýbaš mi..." šepol som do vetra a v očiach mi zaiskrilo... po líci mi stiekla teplá slza plná mojich emócii a pocitov k nej... jedinej osobe, ktorej som sa priznal... a ktorú som miloval.

,,Aj ty mne..." ozval sa šepot a následné vzlyknutie.

Zrenice sa mi zúužili, krv mi stuhla... prudko som sa otočil... avšak jediný kto bol so mnou v miestnosti bol Ryuk sediaci na mojej posteli. Prezeral som miestnoť a hľadal zdroj tenkého hlasu... hlasu podobného jejmu... až moc podbného jejmu...

Bláznim... nik tu nie je... a ona už vôbec nie...


Tadá !!!

Tu je moje sľúbené pokračovanie knihy I will Kill you... Kira. Ste radi ? Páči sa vám zatiaľ kniha ? Máte nejaké teórie ?

Aspoň na jednu otázku mi odpovedzte dobre xD ?

Uvidíme sa zase nabudúce !

- Dee 💚

In your D R E A M SWhere stories live. Discover now