/Kiyoko/
Ryuk i ja sme sa pozerali nemo na Lighta. Čakala som jeho odpoveď. Ryuk stále vyčkával svoj zápisník...
Hnedo vlasý chlapec sa začal smiať. Zľakla som sa... ústupila som. Ryuk sa netváril nijak prekvapene.
,,Dva zápisníky... dievča, o ktoré som prišiel je so mnou plus... mám neustále svojho boha smrti. Čo môže byť lepšie ?! Ničoho sa nevzdám !" zvolal a ďalej sa smial.
Vystrašene som sa naňho pozerala... toto nebol Light, ktorého som si pamätala. Toto... toto bol čiato Kira... nemilosrdný zabijak... psychopat... blázon ! Túžil iba po moci...
,,Light..." šepla som a natiahla k nemu opatrne ruku.
Pozrel sa na mňa z úškrnom... vyzeral akoby niečo takéto plánoval od holého začiatku. Vystrašene som naňho hľadela... nedokázala som spoznať kto to je. Jedno som ale vedela... Light to nebol.
Napriahla som krídla a odletela. I tak sa vrátim... budem musieť...
Z očí mi padali krvavé slzičky... už som si na ne i zvykla.
,,Prečo ? To si iba túžil po moci ?" pýtala som sa do ticha noci.
Mesiac žiaril v splne. Hviezdy svietili ako sviečky... a za mnou sa ozývali ďalšie krídla.
,,Myslel som, že už ťa nikdy neuvidím," ozvalo sa.
Otočila som prekvapene hlavu.
,,K...Kay ?" vzlykla som v šoku.
Shinigami len roztvoril náruč a ja som do nej vletela.
,,Chýbal si mi... strašne si mi chýbal !" zakričala som do jeho hrudi.
,,I ty mne maličká... i ty mne," povedal Kay a venoval mi úsmev.
,,T...to ty si ma..."
,,Zmenil na "Polovičnú" ?" dokončil za mňa.
Prikývla som. Kay prikývol tiež.
,,Vieš prečo som to urobil ?" spýtal sa.
,,Nie ?" povedala som nechápavo.
,,Pre toto," povedal a zavrel oči...
Okolo jeho tela sa objavilo čierne svetlo a biely oheň. Zavrela som oči a zakryla si tvár rukami.
,,Pozri na mňa," povedal.
Zložila som dlane... a prestala lietať. Padala som na zem. Neverila som tomu, čo moje oči zazreli.
,,Kiyoko !" zvreskol a letel pre mňa.
Chytil ma za ruku. Začala som mávať krídlami. Moje oči som nespúšťala z neho.
To čo som videla nemalo dlhé ruky ani nohy... nemalo to srsť ani odhalené kosti... a už vôbec nie oválovitý bledú hlavu ! Žiadne pazúre... žiaden strašiedelné oči...
Bol to chalan... chalan vyšší než ja... chalan z čierno krvavými vlasmi a čierno červenými očami. Jedno oko mu zakrývala ofina... úsmev na jeho tvári ma vítal.
,,Ty... ty si..." nedokázala som sa vykoktať.
,,Áno... som," povedal.
,,Preto... preto si ma zmenil ? Pretože si chcel aby som žila ?" pýtala som sa ďalej.
,,Presne. Kiyoko... si pre mňa dôležité. Si najlepšia kamarátka, ktorú som si ako polovičný mohol želať. A preto tu budem neustále s tebou. Risknem stratu zápisníka len kvôli tebe maličká," hovoril.
Objala som ho.
,,Si skvelý, Kay. Ďakujem... ďakujem... zlepšil si mi náladu. Hneď mi je lepšie. Si skvelý," vravela som.
,,Ale myslim, že by si sa mala vrátiť za ním," povedal a pustil ma.
,,Budem ťa tu čakať každú noc. Dobre ?" povedal.
,,Dobre," povedala som.
Zamávala som mu a odletela späť za Lightom.
Ten stál v okne a vyčkával ma. Len čo ma zbadal zaiskrili mu oči.
,,Kiyoko !" zvolal a radostne ma objal.
,,Je mi to ľúto ! Ospravedlňujem sa ! Už to nikdy neurobím ! Strašne som sa o teba bál ! Myslel som, že si odišla !" kričal ako šialený.
,,Ospraveldnenie sa prijíma. Potrebovala som sa iba prevetrať," povedala som a usmiala sa mu do tváre.
Oprel svoje čelo o moje... naše nosy sa dotkli. Mala som pocit, že niečo v mojom vnútri búši... a to už vlastne ani srdce nemám...
Cítila som ako sa trasiem... pozeral sa do mojich očí.
,,Si pre mňa všetko... nezmizni mi. Už ma neopusť... prosím," povedal a zavrel oči.
,,Sľubujem," povedala som.
Potom... sme sa obaja odobrali k spánku... avšak ja než som zavrela oči... som myslela na dve osoby.
Na Kaya... a Lighta...
Takže ! Touto kapitolou som trošku domotala dej ! Ale mne sa to páči xD
Vyhrala možnosť A ďakujem EwikaSmile za jediný hlas ale tak... aspoň čosi no xD Ja by som sa sama nikdy nerozhodla.
Tak aspoň sme spravili takú najhlavnejšiu zápletku zloženú z dvoch zápletiek. Ten kto mi napíše aké to sú tak má pochvalu xD
Takže. Užívajte prázdnin a ja sa s vami lúčim !
- Dee 💚
YOU ARE READING
In your D R E A M S
Fanfiction,,T-to... nie... ty nie si ! Ako... odíď ! Si mrtvá ! Nemôžeš... ja nie som blázon !"