Jazzmin Jazzmin

54 4 8
                                    

Assalamualaikum.... Annyeonghaseyo....

Nak kenalkan diri. My name is Jazzmin. 95 line. Perempuan/Yeoja/Girl.

My ultimate bias is ParkJimin BTS, KimHyoyeon SNSD, KimNamjoo APINK, Minatozaki Sana TWICE, KimHeechul SUPER JUNIOR (My First Oppa XD), ParkShinHye (PELAKON) dan kalau nak listkan, memang banyak sebenarnya. Sebab saya multifandom, so semua group kpop saya ada pilih satu bias. Well. Tak perlu pun saya benci mereka, sebab mereka tak pernah ganggu or buat salah dekat saya. So, why should we hate them? <Teng> Soalan tu kalau nak dibahas, sampai kiamat pun tak akan habis. Sebab masing2 akan salahkan perkara yang bagi saya tak masuk di akal atau perkara tu dah memang lumrah kehidupan. Tapi mereka nak ungkit perkara tu sebab mereka tak nak kalah, ego tinggi menggunung kau. Semua cakap dia nak betul.

See. Saya dah membebel. XD . Sebab tu malas nak bahas hal2 yang saya mention di atas. Nanti otak saya pun boleh meletup. -_- .

Ok. Sebenarnya Jazzmin bukan nama sebenar saya. Just nama tu diambil dari perkataan Jazz (lagu genre Jazz) + Jimin .... So lahirlah budak perempuan yang bernama Jazzmin.... (A girl who dream to be a novelis. One day for sure. She will become one.) YEHET!

Sebenarnya banyak lagi yang saya nak bebelkan. Tapi, nantilah. Next time saya buat buku untuk luahan hati pula. <NUH UH>, I'M JOKING XD. K lah. Saya harap korang enjoy reading my book.

(Im like TT,  Just Like TT.) SANA JJANG.... SANA YEPPO.... SANA IS LIFE.... SEKIAN.... TAK SUKA? BOLAYAN.... SANA SANA SANA SANA.... UYUUUU

C.H.A.N.G.E (RANDOM STORY, MY CRAZY WEIRD IMAGINASY) Where stories live. Discover now