A little weird? Really?

13 2 14
                                    

Hmmmm.... I can't stop typing now.

Sebabnya?

Saya ni jenis yang. Bila mood menaip tu datang. Saya akan taip apa2 je.

Like.

Bila balas chat. Saya akan balas satu ayat n send. Satu ayat n send.

Kalau malas taip.

Saya balas 10 ayat dan send.

....

Macam malam ni. Sekarang ni. Right now is 1.00 a.m. n saya masih lagi tak boleh tidur. Tak mengantuk. Dan tiba2 mood nak menaip tu datang n saya terus menerus update post yang entah apa2.

Ditemani fifa-chan Im_ametrine yang sudi layan kerenah sewel saya n komen dekat post saya. So ada juga kawan.

Tapi.... bila mood menaip tu terus hilang....

Saya akan hilang idea dan blank.

So saya akan berhenti menaip.

Kalau dekat ws or group ws. Just jadi cctv. Or blas pendek2.

....

Pernah ada sekali tu. Saya busy. N kinda bored. Saya just jd cctv dalam satu group tu.

U know. When u busy. N bored. Its complicated right.

But the other won't understand u. N they will judge u.

So. The result is saya d' remove dari group tu.

And saya tanya admin tu baik2. But at the end, admin tu marah.

Sebab time tu dye tengah bergaduh dengan budak lain. N dia ada remove orang lain selain saya.

Haha. Saya amat ber-terimah kasih dekat orang lain (tu) sebab marahkan dia untuk saya. Since i malas nak gaduh dengan stranger. About strange thing. In a strange mood. Using a strange word.

Tapi last2 dia lepaskan marah dia dekat saya. Fullamak. Dahsyat.

....

am i weird? A little? Mybe? Right?

C.H.A.N.G.E (RANDOM STORY, MY CRAZY WEIRD IMAGINASY) Where stories live. Discover now