*POV YoonGi*
Dorm eu așa fainosag și mă trezesc dintr-o dată din vina că ușa s-a trântit puternic. Deschid ochii, și îl văd pe Jimin panicat. Mă întreb oare de ce.
JM: Trezește-te repede.
Eu: Du-te dracu!
JM: Întârziem la concert!
Eu: Futu-i nația mă-sii!S-ar repede din pat și mă pregătesc de exercițiile pe care le fac de obicei cu Jimin înainte de concert.
***
După 1 ora de antrenamente (nush de ce, dar astăzi parcă au durat mai mult), mergem acasă și mă duc să fac un duș rapid (cu viteza melcului) și mă pregătesc de concert.
~Luni~
HS: Hyung, vi sa ne plimbăm?
Eu: N-am chef!
HS: Te log! Te log, te log, te log!
Eu: Nu!
HS: Îți iau vata de zahar verde!
Eu: Acum mă imbrac.
HS: Yey!
Eu: Yey!Mă pregătesc de o plimbare cu HoSeok. Cum ar trebui sa mă îmbrac?
Eu: HoSeok, unde mergem?!! *urlu ca să mă audă HoSeok*
HS: Ne plimbăm pe lângă râul Han! *urlă și el*Mă duc în camera și îmi aleg ținuta pentru plimbare: o bluza trei-sfert albastra, o pereche de blugi rupți albastru spălăcit și accesorii.
Cobor jos și îl văd pe HoSeok îmbrăcat cu un tricou negru, o pereche de tenesi negri, și ghici ce? O pereche de ochelari de soare, de culoarea..., ghici? Corect, NEAGRĂ! O murit bunica lu' strabunică-sa de îi așa de mult negru?***
Ne plimbăm pe lângă râu, iar HoSeok s-a ținut de cuvânt. Mi-a cumpărat vata de zahar verde.
Eu: De ce ai vrut sa ne plimbăm?
HS: Ca să iei și tu aer curat.
Eu: Dar nu am nevoie de aer curat!
HS: Ba ai nevoie!
Eu: Ba n-am!
HS: Ba ai. Acum mănâncă și taci!
Eu: Bine.Mănânc vata MEA de zahar VERDE (nu va dau) și tac după cum mi s-a zis. Sunt un prunc tare ascultător.
~Marti~
NJ: YoonGi, ți-am zis vreodată cat de mult te iubesc?
Eu: Ce vrei? *spun cu o față speriata*
NJ: Vi cu mine, RapMon și Holly la o plimbare? Holly n-a mai fost scoasă de mult afară de către deținător!
Eu: Bine, vin. Dar nu vin pt tine, cu pt cățelușa mea preferata.
NJ: Asta a durut... *spune indignat*
Eu: Trece pan' te măriți!
NJ: Îmbrăcate repede!
Eu: Bine.Mă îmbrac cu un tricou negru, o pereche de pantaloni de trening și niște adidași.
Eu: Sunt gata!
NJ: No, haida.
Eu: Bine.Ieșim din casă și ne plimbăm noi fainosag cu câinii.
~Miercuri~
J: YoonGi, vrei să îți arăt lumea?
Eu: N-am nevoie.
J: Ba ai.
Eu: Cum mai exact vrei să îmi arăți lumea?
J: Hai sa ne plimbăm cu bicicleta in tandem prin tot Seulul.
Eu: De ce as face asta?
J: Nu.
Eu: Ce nu?
J: Nush.
Eu: Nu.
J: Ce nu?
Eu: Nu vin.
J: De ce?
Eu: Nu vreau sa descopăr lumea.
J: De ce? Poate că o să întâlnești vreo fata frumoasa și o să te căsătorești cu ea, și o să faceți mulți prunci!
Eu: Prea mult de lucru. Nu-mi place.
J: Ba-ti place. Sigur o să-ți placă după ce se va întâmpla.
Eu: Bine, vin! Doar ca să taci din gura.
J: Da!!!Îmi iau un tricou alb și o pereche de blugi negri rupți. Apoi cobor și îl văd pe Jin îmbrăcat cu un tricou negru și blugi rupți albastru închis.
J: Gata?
Eu: Dap.
J: Haide atunci.
Eu: Bine.Mergem prin tot Seulul, când zic tot, mă refer chiar la TOT. Adica nici măcar un colțișor din Seul nu a rămas nestrabatut de noi doi și frumoasa noastră bicicleta pe care o voi numi Piftel.
CITEȘTI
Suga, lenes de meserie
FanficVa intrebati cum am ajuns lenes de meserie. Pai, s-a intamplat cam asa: intr-o zi la repetitiile de dans, la melodia '' No More Dream'' mi-am scrantit glezna. Dupa, toti din trupa faceau ce vroiam eu pentru mine. De atunci sunt lenes de meserie. Imi...