*POV Suga*
Eu: Kookie!! Kookie!!! KOOKIE!!!
JK: Zi fa.
Eu: Adumu telecomanda.
JK: E in mana ta.
Eu: Da' mi lene sa imi ridic mana.
JK: Ce vrei sa fac eu atunci?
Eu: Schimba tu programul.
JK: Du-te dracu!
Eu: Sugi pula.
JM: Iar i lene sa schimbe programul?
NJ: *striga din bucatarie* Cand nu i-a fost lene sa faca ceva?
HS: Acum cativa ani! Inainte sa debutam.
Eu: Bine. Cine schimba acum programul? M-am saturat de fata lu' NamJoon.
NJ: Da' ce are fata mea?
Eu: Ochi, gura, nas, piele, obraji, lene sa zic mai mult.
JK: Macar a progresat, a zis mai mult de 5 cuvinte.
SJ: La masa.
Eu: Ce bine, imi era foame.
SJ: Daca iti e asa foame, hai la masa.
Eu: Da' mi lene. Adu-o tu.
SJ: Poftim. *si imi tranteste mancarea in fata**dupa 5 minute*
Eu: Gata!!!!!
SJ: Dar abia de ti-am adus-o!
Eu: Am zis gata!!!!!!!!!
SJ: Acum... *spune oftand*
Eu: Multam.*POV Taehyung*
Am terminat toti de mancat si ne-am gandit sa ne uitam la un film. Mergem in sufragerie si ghici ce, YoonGi doarme dus pe canapea.
Eu: Jungkook, ial de picioare.
Jungkook il ia de picioare. Il ducem pe nenorocit in camera lui si il trantim in pat.
JK: Trebe sa il si schimbam?
Eu: Kookie, vrei sa ne oribilam amandoi?
JK: Da' macar poarta boxeri?
Eu: Nu vreau sa stiu si nici tu n-ar trebui sa sti.
YG: Da, port.
Eu+JK: Aaaaaaaaaah, esti treaz?
YG: Voi m-ati trezit acum.
Eu: Dormi la loc.
YG: Bine.Iesim din camera, iar prosti astia se certau pe un film.
JK: Rezolv eu.
Eu: Bafta.
JK: Fiecare sa ziceti genul si numele filmului, si voi alege eu si Taehyung.
HS: Genul: romantic. Nume: Titanic.
Eu: Ala deja l-am vazut de 5 ori!
HS: Si ce? Tot vreau sa-l mai vad.
NJ: Gen: SF. Nume: Children of Men.
SJ: Gen: animatie. Nume: Barbie: Spy Squad.
JM: Gen: porno. Nume: Mia Khalifa.
Toti ne uitam la Jimin, iar apoi ii zicem un ''Nu'', dar Kookie nu ii zice.
JK: De ce nu?
Restu: Esti prea mic.
Eu: Pentru ca toti ati ales niste filme de tot cacatul, voi alege eu unul. Ne vom uita la unul horror. La The Babadook.
JK: Sunt de acord.
Eu: Nu-mi pasa daca nu erai de acord.*POV HoSeok*
In film e vorba de o tipa Amelia, o persoana care are grija de cei batrani si care traieste intr-un orasel micut din Australia, intr-o casa infricosatoare, impreuna cu fiul ei de sase ani, Samuel. Sotul ei, Oskar, a murit in urma cu sase ani, intr-un accident de masina, in ziua in care fiul ei s-a nascut. In clipa in care Amelia citeste din cartea Babadook, Samuel se sperie deoarece povestea spune ca Babadook vine in casa in care este invitat, bate la usa de trei ori, si nu mai pleaca niciodata. Amelia a realizat in scurt timp ca lectura nu este doar fictiva si de aici incepe o serie intreaga de intamplari infricosatoare.
*POV Jungkook*
Ma uit la film si pana acum nu s-a intamplat nimic infricosator, acum ii partea in care Amelia aia si-o pus copilul sa doarma, ea ducandu-se sus incepu sa cotrobaie intr-o cutie, si lua o chestie mare si alba. In acel moment il vad pe Jimin care dintr-o data nu mai respira, cum tresare si se uita foarte concentrat la film. Ma intorc sa vad la ce se uita asa concentrat si o observ pe tipa aia cum se baga in pat cu chestia aia mare si alba in mana. Tae si HoSeok imi pun mana la ochi, Jin se suie pe mine, iar NamJoon se pune in fata mea.
JM: Asa babe, asa!
Dintr-o data suntem toti udati de... YoonGi?
Eu: De ce ne-ai udat, YoonGi?
YG: Taceti, incerc sa dorm!
Tae: Te omor.Merge Tae amenintator la YoonGi. YoonGi nici nu se clinteste nici macar un cm.
Tae: Fraiere, esti mort, du-te si culcate, ca de nu, o s-o vezi tu!
YG: Esti fraier. Data viitoare nu o sa mai fiu asa milos. Acum, imi pare rau, dar trebuie sa dorm.
NJ: Somn usor.
YG: Multam.Am continuat toti sa ne uitam la film. Ne-am speriat de cateva ori. Dupa zece miliarde de ani, s-a terminat si filmul. Toti mergem in camere. Dupa vreo zece minute, l-am luat pe ursuletul meu de plus, Pae, patura si perna, si ma duc in camera la YoonGi. Ciocan de 10 ori, iar apoi imi deschide usa.
YG: Ce vrei?!
Eu: Hyung, scuze ca te-am trezit, dar mi-e frica sa dorm singur, pot dormi cu tine?
YG: Sigur, intra. De ce l-ai luat si pe Pae?
Eu: Ca sa ma apere de Babadook.
YG: Bine. Noapte buna.Eu: Noapte buna YoonGi, noapte buna Pae.
YG: Noapte buna Pae.*
*
*
*
*
*
*Ba, am nevoie de voi pentru am zice ceva. Vreau sa fac doua carti, dar nush pe care sa o fac prima. Vreau sa fac una cu traduceri la melodiile K-Pop, iar una K-Pop (cu de toate pentru toti. O sa aibe zodiac, pamflete, amc kpop, problemele kpoperilor, etc.). Voi ce ziceti, pe care s-o fac, pe prima, a doua sau ambele?
CITEȘTI
Suga, lenes de meserie
FanfictionVa intrebati cum am ajuns lenes de meserie. Pai, s-a intamplat cam asa: intr-o zi la repetitiile de dans, la melodia '' No More Dream'' mi-am scrantit glezna. Dupa, toti din trupa faceau ce vroiam eu pentru mine. De atunci sunt lenes de meserie. Imi...