7.

122 17 0
                                    

''Imi pare rau ca am tinut secret asta de tine, chiar nu am vrut, dar a trebuit. Te rog iarta-ma. Am crezut si eu ca te vei schimba, dar m-am inselat. Am realizat asta prea tarziu. Acum, dupa ce regret tot ceea ce am facut, as vrea sa ma accepti. Sa ma lasi sa te ajut. O sa fiu cel mai bun. Promit
~TaeTae''


*POV Suga*

Ma indrept spre birou pentru a-mi lua laptop-ul, ca sa ma uit la un serial. Dar peste laptop gasesc ceva ce ma tenteaza. O scrisoare. O deschid, dupa care o citesc. In acest moment, nu stiu daca ar trebui sa il cred sau sa cred ca e un alt plan de-al baietiilor. Orice e posibil!

Daca e tot un plan al baietilor, il bat pe TaeTae, pentru ca a fost un mega-tradator. Dar inainte de asta, o sa il pun la incercare, trebuie macar sa fiu 100% sigur ca e unul

Imi iau laptop-ul si il deschid. Incep un nou serial. Dar care oare? Eh, lene sa gandesc.

***

Aud un ciocanit in usa, asa ca imi pregatesc pancarda si inregistrarea. Nu ma mai chinui sa zic un ''Intra'', deoarece si ei stiu ca sunt prea lenes pentru asta. A intrat, iar eu doar am pornit inregistrarea si am ridicat pancarda. Era Taehyung.

TH: Sunt eu.
Eu: Esti tu.
TH: Ai citit scrisoarea?
Eu: Ce scrisoare? *intreb confuz* Ah, da. Am citit-o.
TH: Si?
Eu: Pai tu m-ai intrebat. Cum adica ''Si''?
TH: Nu ma refeream la asta.
Eu: Ah, da. Baietii te-au pus sa o scri? Sau e o idee de-a ta?
TH: E, de a mea. *spune incet*
Eu: Si, te astepti sa te cred?
TH: Hyung, eu chiar vreau sa te ajut.
Eu: Da? Atunci fa tot ce iti spun.
TH: Bine.
Eu: Din acest moment.
TH: Pof-poftim?
Eu: Din acest moment esti sluga mea. Incepi prin a-mi aduce mancare, nu vreau sa imi folosesc rezervele.

TH: Ok. Ce mancare vrei?
Eu: De bagat in gura, mestecat, inghitit, digerat si cacat.
TH: Notat!
Eu: Ah, si sa nu uit. Imi vei spune tot. Absolut tot. Ce vor face baietii in legatura cu mine. Tot.
TH: Am inteles.
Eu: Acum adu-mi mancare.

*POV Jungkook*

Ne uitam la un film, iar toti dorm. Bine, aproape toti, eu nu, si se pare ca nici TaeTae. Taehyung se ridica cat mai silent posibil de pe canapea.

Eu: Unde mergi?

Taehyung tresare. Nu prea cred ca se astepta sa fiu treaz.

TH: La baie.

Minte. Stiu asta. Kim Taehyung nu stie sa minta. Plus ca baia era in directia total opusa fata de cea in care mergea el. Astept sa iasa din raza mea vizuala, iar dupa il urmez.

Il vad cum bate la usa lui YoonGi, iar dupa intra. Aud inregistrarea lui YoonGi. Ma apropi de usa si ascult convorbirea lor.

Se pare ca Taehyung e un tradator. Ar trebui sa le spun baietiilor?
Aud cum cineva se apropie de4 usa, asa ca fug cat pot de repede spre usa camerei mele si intru in ea. Sper sa nu ma fi prins. Aud un ciocanit in usa. O deschid. Este Taehyung. Ma uit la el speriat. Are acea privire. Privirea lui specifica de psihopat, Mi-e frica de el cand are acea privire.

TH: Pot sa intru?

Eu: Si-sigur!

Kim Taehyung intra si inchid usa dupa el. Are aceeasi privire.

TH: Nu le spune baietilor. Ei nu trebuie sa stie. Daca vor afla, ai incurcat-o! Ai inteles?
Eu: D-da...

TH: Spune mai tare!
Eu: Da!
TH: Acum suntem in aceeasi oala. *spune cu un zambet*

Are acel zambet. Zambetul acela pentru care toate fanele mor. Dar acest zambet dragalas, poate fi si zambetul lui de psihopat, de ''o sa te omor''. Acum suntem in aceeasi oala.

Eu: Vrei soju?
TH: Soju?
Eu: Da.
TH: Si pui?
Eu: Vrei si pui?

Taehyung da afirmativ din cap.

Eu: Atunci si pui.
TH: Vreau. Faci cinste?
Eu: Sigur.
TH: Atunci imbraca-te, ca sa putem merge.
Eu: Acum.

Ma imbrac, iar dupa cobor si il astept pe Taehyung. Ii cam ia baiatului astuia sa se imbrace.

Dupa o vesnicie, coboara si el. Iesim din casa si mergem intr-un loc unde stim sigur ca avem soju si pui de calitate. Si nu. nu la curve. Ajungem, si ne asezam la o masa. Gol ca de obicei. Uneori cred ca ajussi nu are alti clienti in afara de noi.

TH: Ajussi, adu-ne soju si pui.
Ajussi: Deci, ca de obicei.
Eu: Desigur.

Ajussi ne aduce puiul si soju. Mancam si bem pana nu mai putem sa bem (BAZOOKA ~ AVEM ONOARE SA FIM SPARTI). Cand sa cer nota, Taehyung ma intrerupe.

TH: Ajussi! Ne puteti da un pui la pachet? I-am promis lui YoonGi ca ii aduc si lui unul *spune zambind*.
Ajussi: Desigur, oricand.

Platesc si plecam. La ajussi venim mai mereu.

Ajussi este un batran de vreo 50 de ani. Are, sau mai bine zis avea, 2 copii. Acum mai are unul, de vreo 17 ani. Celalalt, daca nu ar fi murit, ar fi avut acum vreo 20 de ani. Nu duce o viata tocmai frumoasa. In fine, noi suntem prieteni foarte buni cu ajussi, si noi il consideram ca pe un unchi nostru.

Suga, lenes de meserieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum