4.

209 29 6
                                    

*POV HoSeok*

Eu: Jin, vi cu mine!
SJ: Unde?
Eu: La magazin!
SJ: De ce eu?
Eu: Pentru ca tu!
SJ: Da' nu vreau!
Eu: Crezi ca eu vreau?
SJ: Da. Altfel nu mi-ai fi zis!
Eu: Pe mine m-a pus minunea aia de NamJoon!
SJ: Si pe mine cine m-a pus?
Eu: Eu...
SJ: De ce?
Eu: Pentru ca tu sti ce trebuie sa luam chiar daca avem lista.

Merg cu Jin la magazin. Ajungem acolo si punem in cos tot ce avem nevoie. Lapte, oua, paine, fructe, legume, supa, kimchi, hartie igienica, apa, suc, soju, pui, zahar, cioco calda. Jin imi ia lista din mana cand ii zic de prezervative (deoarece si pentru ca eu ii citeam de pe lista. Si da, stiu sa citesc).

Jin citeste si se uita cu o fata de panicat la mine.

Eu: Nu te uita asa la mine! Eu cand i-am intrebat la ce le trebuie au zis ca sa nu ne faca nepotei!
SJ: Ba esti prost?! Astia iar vor sa arunce cu baloane cu apa in Jungkook si YoonGi!
Eu: Nu Kookie, nu-i voie!
SJ: Le luam, dar le spargem inainte sa le dam, bine?
Eu: Bine.

Luam tot ce trebuie sa luam, si dupa mergem sa le platim. O coada infernala. Ca de obicei, va trebui sa stam un infern de ani acolo.

Ajungem acasa spre norocul tuturor. Daca mai stateam mult acolo jur ca muream! Merg direct in camera mea, fara sa mai iau cumparaturile din pungi si ma trantesc direct in pat.

*POV YoonGi*

Aud ca baietii au ajuns acasa si vreau sa ma duc sa vad daca baietii mi-au luat ce le-am cerut. Dau sa ma ridic, dar nu pot, sunt prea lenes ca sa ma pot ridica. Mai bine abandonez misiunea.

*POV NamJoon*

Eu si restul baietiilor, inafara de YoonGi, Jin si HoSeok care sunt in camerele lor din vina ca sunt obositi. Bine, pe Jin si HoSeok ii cred, cred ca a fost ingrozitor la magazin, dar pe YoonGi nici de-al dracu nu-l cred.

Iau produsele cerute de YoonGi. I le duc in camera si i le trantesc pe pat.

YoonGi: Multam.
Eu: Cu papanas.
YoonGi: Cand cresc mare ma fac lenes.
Eu: Nu asta esti deja?
YoonGi: Ma refeream la animal.
Eu: Ma duc jos. Ai nevoie de ceva?
YoonGi: Ma trece pipi.
Eu: Nu? Bine pa! *spun si fug repede din camera ca nu vreau sa il ajut sa se pise*

Cobor jos si nu ii mai vad pe baieti. Ii caut prin toata casa. 
Nu iam gasit in bucatariee, nici in baie, nici in sufragerie si in nicio camera. Mam dus acolo unde eram sigur ca ii voi gasi.
Am intrat in incaperea ascunsa. YoonGi nu stia de acea incapere din vina ca acolo ne planuim noi planurile diabolice.

Eu: Baieti, sunteti pregatiti?
Ei: Da.
JM: Deci. Maine avem concert, da?
Eu: Da.
JM: Ii zicem la YoonGi ca acest concert incepe mai repede.
Eu: De ce am face asta?
JM: Eu o sa il chem sa alergam ca sa fim in forma pt concert.
HS: Destept!
JM: Stiu.
JK: Eu saptamana viitoare am de gand sa il duc la piscina.
Eu: Buna idee.

Notez pe o tabla ideile care au fost spuse.

HS: Eu il duc luni dupa antrenamente la o plimbare pe langa raul Han.
JK: Tu vrei sa-l duci la o intalnire romantica sau vrei sa-l ajuti sa faca putina miscare?
HS: Vreau sa-l ajut sa faca miscare. Si cu o plimbare poate face miscare.

J: Eu vreau sa ii arat lumea *face semn de curcubeu si spune visator*

Toti ne uitam confuzi la el. Jin observa asta si ne intraba ''Ce?'' destul de intimidat.

J: Adica ne plimbam cu bicicleta prin Seoul. *spune la fel de intimidat*
Noi: Aaaah.
Eu: Tae, tu ce vei face? 
TH: Inca gandesc.
Eu: Atunci spun eu. Eu il duc pe YoonGi la o plimbare cu RapMon (cainele lui NamJoon) si Holly (cainele lui YoonGi).
TH: Eu il duc pe YoonGi sa jucam un meci de basketball si veniti si voi.
Toti: Da' ne e lene!
TH: Ce-aveti mai? Imediat va vad cum ajungeti ca YoonGi.
J: Noi? Niciodata!
TH: Atunci veniti cu mine!
Eu: Bine, venim.
TH: Yeeey!
Eu: Bine, acum trebuie sa vedem cum il convingem sa vina *spun asezandu-ma pe scaun*.

Toti se uita ganditori uni la ceilalti si nu stiu ce sa spuna. Dupa il vad pe Jimin cum i se aprinde beculetul.

JM: Cum ar fi sa ii zicem ca va primi ceva in schimb.
JK: Ar fi o idee buna. In schimb ar primi o ora in plus de somn cand trebuie sa mergem la agentie. De exemplu, trebuie sa ajungem la 10:00, il lasam sa doarma pana la 10:00, iar cineva va sta  acasa ca sa-l trezeasca la 10:00 si sa vina la agentie.
HS: Kookie! Asta e... o idee geniala! O sa facem asta baieti!
JK: Yeeeeeey! *spune aplaudand* Eu a avut o idee buna.


Astazi, pe 30 decembrie, e ziua de nastere a minunatului si mirobolantului nostru Taehyung. LA MULTI ANI KIM TAEHYUNG!


Suga, lenes de meserieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum