Yıllar sonra :

20 1 0
                                    

Yıllar sonra artık ben küçük bir kız değildim artık büyümüş ve kendi ayaklarım üzerine basa biliyordum. Okudum çabaladım ve en sonunda liseyi bitirdim bölümümü bile seçmiştim artık . Hangi üniversite de okuyacağım da belli olmuştu istanbulda bi yerdeydi adı uzun olduğu için aklımda kalmamıştı . Eşyalarımı o küçük olan evimizden topladım artık gitme zamanıydı. Son bir kez annemin mezarına uğradım . Onunla konuştum ve kendimi daha iyi hissettim . İşte şimdi gide bilirdim . Otobüs biletini çoktan almıştım gara gittim ve beklemeye başladım . Babam denilen kişi zaten ortalıklarda yoktu olsun da istemiyordum zaten . Otobüsüm artık gelmişti bindim gitmeye hazırdım ve öyle can atıyordum ki yeni kişiler görmek arkadaş edinmek beni daha iyi yapıcaktı biliyordum . Kulaklığımı taktım açtım müziğimi ve 12 saat yol boyunca dinledim , uyudum bazen de yemek yedim. Yanımda oturan bir oğlan vardı gençten biriydi sanırım benim yaşlarımda falan . O da müzik dinliyordu beni duymayacağını biliyordum o yüzden seslenmedim . Ben cam kenarında oturuyordum sonra bir ara yanımdan bir kıpırtı oldu gibi geldi dönüp baktım oğlan kulaklığını çıkartıyordu. Benim baktığımı görünce de o da bana baktı ve sadece selam dedi bende selam dedim uzun zaman sonra ilk defa bir erkekle konuşuyordum . Biraz sohbet ettik işte kaç yaşındasın nereye gidersin nerden gelirsin gibi klasik sorulardı. Adı uğurdu benimle yaşıt 19 yaşında bir üniversite ögrencisiydi o da istanbula gidiyordu hayatlarımızı o 12 saat içine sığdırıp birbirimize anlattık . Arada sırada gülüyorduk eğlenceli birisiydi hangi üniversiteye gideceğini sorduğumda ben şok olmuştum . Aynı üniversiteye gidicekmişiz meğerse . Ben ona o şehri ve o üniversitenin nerde olduğunu bilmediğimi söyledim o da bana yardımcı olacağını söyledi ne de olsa aynı yere gidiyorduk. İstanbula vardığımızda ikimizde yorgunduk gideceğimiz üniversitenin yakınında bir yurt vardı kız erkek bölümleri ayrıydı iki oda ayarlattırmıştı uğur ikisi de yan yanaydı böylelikle birbirimizi rahat bula bilecektik. Aksam olmuştu zaten herkes uyuyordu fazla ses yapmadan odalara çıktık hava çok güzeldi söz konusu bir yaz akşamı ise insan zar zor uyuyordu . Uğurla ben artık odaları bulmuştuk birbirimize iyi geceler diyip odalara çekildik . İkimiz de yorgun olunca uyumuştuk sabah olmuştu ben daha uyuyordum kapı sesine uyanmıştım pijamalı berbat bir halim vardı kapıyı açtım karşımda uğur vardı ben uykulu bir şekilde yatağa geri yatmıştım uğur da o sırada beni uyandırmaya çalışıyordu ben uyuycam diyip duruyordum. En sonunda uğur dayanamayıp üzerime su döktü bende yatakdan fırladım şaşkın bir halde uğura bakıyordum.  O sadece gülüyordu bende sinir olmuştum elime aldım kovayı üzerine döktüm sonra ekledim öyle olmaz böyle dökülür dedim ve bende güldüm . Sonra uğur odasına gitti üstünü değiştirdi bende değiştirdim beraber dışarıya kahvaltıya çıkmıştık hiç bu kadar özgür hissetmemiştim kendimi mutluydum . Beraber kahvaltı yaptıkdan sonra üniversiteye gittik ikimiz de heyecanlıydık ama bölümlerimiz ayrıydı sadece buna üzülmüştüm şimdi bana kim yardım edicekti.

Mavi Rüya #Trailblazers #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin