Ettevaatuse abinõu

22 2 2
                                    

Freddy tegi nii nagu Anna soovitas. Ta läks otsima Tomi vanaisa. Leidis ta üles ja rääkis talle kõik ära.
Tomi vanaisa jäi väga mõtlikuks ja ütles: te leidsite selle ikkagi üles, oh mind vana kändu ma oleksin pidanud selle kohe ära põletama, et Isabella enam ei saaks inimesi piinata ja neid hulluks ajada."
Freddy: mis mõttes hulluks ajama?
Tomi vanaisa: Isabella on tegelikult üks vaim, kes tahab inimesi hulluks ajada ja siis kes teab mida teha, tal on igainimesega erinev kavatsus, mind tahtis ta lihtsalt seltsiks, aga kes teab mis ta minu kalli Tomiga taha üritab.

Freddy: Kuidas me Tomi välja aitame?
Tomi vanaisa: nii, las ma nüüd meenutan... aha meil on vaja ühte kella, siis saame  päevikusse sisenedes ka sealt välja.
Freddy: eeeee... kas see kell, mis näeb välja, nagu uur?
Tomi vanaisa:ja... jah just see, oled sa seda näinud? .
Freddy:  jah, aga... me vahetasime selle info vastu
Tomi vanaisa: mida!?
Freddy: No me ei teadnud, et see on selleks vajalik.
Tomi vanaisa: ohh... me peame selle tagasi saama, kellega sa selle ära vahetasid?
Freddy: ühe vana naisega ta nimi oli vist Mara, Maria  või midagi
Tomi vanaisa: kas sa mõtled Mariet?
Freddy: jah,  kuidas....
Tomi vanaisa: ma olen kõik selle läbi teinud, teekond on raske
Freddy: ma lähen siis ja küsin selle tagasi.
Tomi vanaisa: kas sa arvad, et ta annab selle sulle tagasi? Usu mind ta ei tee seda
Freddy: aha.
Freddy ja Tomi vanaisa istusid ja istusid ja mõtlesid lõpuks mõtlesid välja plaani kuidas kell Marie käest kätte saada.
Freddy läks Marie maja juurde, ta koputas uksele.
Marie avas ukse
Freddy: Tere Marie! Mul on sulle üks jutt...

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Nov 05, 2017 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

MandalaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt