Keelatud sõnum

21 2 1
                                    

Õhtul ei jäänud Tomi hästi magama, mõtted liikusid peas liiga kiiresti. Ta kuulis läbi oma toa seina kuidas vanaisa ja Laura oma vahel rääkisid, aga ometi millest? Sellest polnud tal õrna aimugi. Tomi peas oli ainult üks mõtte kuidas küll Isabella päeviku seest ära päästa? Lõpuks jäi Tomi siiski magama.
Unes nägi Tomi pikka hämarat koridori, ta kõndis kellegile järele, ta küll ei saanud täpselt aru kellele ja miks ta seda üldse tegi, aga ta kõndis edasi ikka hämarale kujule järele.
Tomi ja hämar kuju jõudsid hämarasse saali, mida valgustasid ainult üksikud küünlad. Tomi ja tume kuju istusid ühe tumeda laua taha.
Alles siis sai Tomi aru kellega oli tegemist, tume kuju oli Isabella.
Isabella sosistas :"Tomi, sa pead mind aitama! Sa pead mind tulema päästma, ma olen ikka päevikus kinni."
"Kuidas ma seda teen?" Tahtis Tomi teada. Isabella seletas tomile, et ta peab minema päeviku juurde ja vaatama  mis Isabella talle sinna on kirjutanud.
Tomi küsis:" mis sa sinna kirjutasid?"
Isabella:"küll sa varsti näed."

PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS!!
Tomi ärkas, Laura ja vanaisa olid tulnud Tomile õnne soovima. Laura küpsetas Tomile koogi ja kinkis talle tumerohelise dressika ja vanaisa kinkis talle raamatu.Kui Tomi oli  kingid avanud ja kook oli söödud läks Laura oma poissõbraga  lennuki peale ja vanaisa läks tööle.
Tomi läks pööningule ja avastas päeviku. Ja ...puhh!
Tomi hahtus õhku.

Freddy, kes oli Tomile tulnud kingitust tooma helistas ukse kella, kuid keegi ei vastanud. "Hmm, Tomi peaks ju kodus olema" mõtles Freddy, siis läks Marie mööda ja üles mööda minnes :"teda ei ole seal, aga ta väga lähedal lähedamal kui sa arvatagi oskad."
Freddy ei saanud kohe aru,  siis torkas talle pähe:"PÄEVIK!!!!"
Kuna välisuks oli lukus siis pidi Freddy pööninguni saamiseks mööda puud üles ronima. Õnneks oli pööningu aken irvakil ja Freddy sai selle kiiresti lahti.
Kui freddy pööningul ringi vaatas nägi ta päevikut, pani päeviku kinni ja läks Marie juurde.

Freddy: Marie!!! Tomi ilmselt läks päevikusse
Marie: Ja siis, kah mul asi
Freddy: sa pead mind aitama!
Marie: miks? Sul pole ju enam midagi mulle anda, mida ma ka tahaksin.
Freddy: aga me ju andsime sulle selle kella!
Marie: see oli ainult ühe vastuse eest.
Freddy: aga sa PEAD mind aitama, mu parim sõber on seal sees kinni!
Marie:Mind ei huvita! Maksa siis aitan, kui sul muud öelda ei ole siis mine ära.

Freddy läks Marie majast välja. Ta oli kohutavalt hirmul, mida teha ? Tal ei jäänud muud üle kui nõutult pargi pingile istma jääda.

MandalaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora