-Her Nefesimde Sen-

41 6 1
                                    

Gözlerin geldi aklıma gözlerim doldu.Hani o gülüşün varya benim her defasında hatırlayıp ölüme bir adım daha yaklaştığım. İşte o gülüşünü sevdim ben.İçten gülen gözlerin.!Sen güldüğünde her defasında bakmaya çekindiğim, ama bi o kadar da derinden hissettiğim gözlerin,denizi unutturur bana sanki bütün güzellikleri hapsetmiş içime...Ama o güzelliklerin içinde benim olmadığım duygular!
Soylesene sevgili hangi kız benim seni hissettiğim kadar hisseder seni? Veremiyorsun demi cevabıni ? Oysa bir bilsen keşke bilsen her seferinde aklıma geldiğini.Benim sevgim ağır basar başka sevmelere.Keşke anlatabilsem içimde nasıl büyüdüğünü,hayallerinde nasıl var olduğunu. yok olmuyor işte sana soyleyemedigim içime attığım bütün cümleler,kelimeler yüreğime bir hançermis gibi saplanıyor şimdi sevgili...

Benim ruhum bu bedende senin hayalinle kalıyor. her gece seni sevdiğimi düşünerek uyumak, her sabah seni sevdiğimi hatırlayarak uyanmak öyle ya ben seni sevdiğimi nasıl unutabilirim ? Nasıl benden başkasına yar diye bakardım.Seni sevdiğimi bile bile başkasına nasıl "Hayalim" derdim.Kuramam seninle olan hayallerimi başkasıyla...Senin için tuttuğum dilekleri başkasıyla gerçekleştirmek mi ? Ulan senden başkası için dua etmek bile haram gelirdi bana...

Farkında mısın her satırımda, her cümlemde ve her nefesimde sen varsın. bir başka cumlemde yine sen varsın. Sana gitmek hic yakışmaz sevdiğim.Gel beraber kalalım bu hayalde. gel beraber mutlu olalım.Benimle mutlu olur musun yarim ?

Beynimde cevapsız sorular ve SEN ..Her attığım adımımda,yüreğimde hissettiğim yine SEN. Bilmiyorsun kalbimdeki yerini.Mutlu olmak için yaşadığım hayatın içinde tek sebebim sen. Bilirim senin ne kadar adam gibi sevdiğini.Ama vicdansız olduğunda unutmadım sevgili..

Senin her şeyini bilmem.Fakat her saniyen olmak isterim saatlerinde.!

Yaşamasını bilmediğim bu hayatta kurmasını bildiğim hayalim.Uyumayı sırf geleceksin rüyalarıma diye seviyorum.Geldiğinde ise uyanmamayı,sonsuz uykuda olmayı istiyorum.Seninle ve bizimle olan hayalde kavuşmayı istiyorum Allah'tan sevgili..

Diğer nefesimde sen varsın diye alıyorum her nefesimi..Senin olduğun her nefeste boğuluyorum aslında,bir deniz gözlerinde bir de her nefesimde seninle boğulmak ölümü güzelleştiriyor be adam.!!

sonraki nefesimde kavuşmak dileğiyle sevgili..#Bitmeyensevdam..

şimdi kokuna gelelim sevdalım.Sen isteyip istemesen de benim sana sarılmaya ihtiyacım var.Böyle bir sarılsak içimdeki tüm sıkıntılar kalbimin acısı geçer her gün asana göz yaşı döktüğüme değsin mesela..

şuan tamda karşımdasın be adam orada göz göze geldiğimiz anı saklayasım var.bana bakıp gülüyordun yüzüme karşı güldün hala bir temas olmadı be sevgili.Senin tenine dokunmak istiyorum.uzun zamandan sonra bir temas ne kadarda güzel olur.benimle bi kere bile konuşmadın elimde bir şey vardı onu istemiştin orada bile tenine dokunamadım.şimdi sana sarılmak istediğimi söyledim.İstemedin,zorladım istemedin.Ve en sonunda ikna oldun sarılacaktık.İlk defa bir temas sarılarak.Kokunu bile bilcem sana bakarken utandım.Elmacık kemiklerim yavaş yavaş kızarmaya başlamıştı.şimdi göz göze geldikibana güldün.Ardından benim küçücük bir gülümsemeyle atladım boynuna kokunu öyle bir çektim ki içime tüm oksijenimi kokuna yitirebilirdim.Bana hissederek sarılıyordu.Yada ben öyle anlıyordum.çünkü beni istemiyordu belki onun yetinemediği kızlardan değilimdir.Beni üzmek de istemiyordu,öyle diyor her bir konuşmada bana senin mutlu olmanı istiyorum dedi.ben burada sadece seninle mutlu olabiliyorum sevgili..*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WonderlandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin